اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

طرح فاضلاب شوش به‌صورت مستمر نظارت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: افزایش و استمرار نظارت‌ها بر نحوه اجرای پروژه فاضلاب در شهرستان موجب می‌شود تا تعللی در اجرای کار پیش نیاید.

طرح فاضلاب شوش به‌صورت مستمر نظارت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد امام اظهار کرد: طرح فاضلاب شوش از کارهای مثبتی بوده که اجرای آن برای شهر شوش و مردم بسیار لازم و ضروری است.

وی در ادامه خواستار افزایش و استمرار نظارت‌ها بر نحوه اجرای این پروژه شد تا تعللی در اجرای کار پیش نیاید.

امام جمعه شوش با بیان اینکه مسلماً این خرابی مقدمه آبادی است، تصریح کرد: ایجاد نارضایتی حین اجرای طرح‌های عظیمی چون طرح فاضلاب شوش طبیعی ا‌ست.

وی اضافه کرد: اگر مردم در جریان کارها قرار گیرند و بدانند که اعتبار این طرح با مشارکت مردم تأمین شده و از نظر بهداشتی و زیست محیطی چه فواید مثبتی در بردارد، راحت‌تر سختی‌ها و مشکلات آن را تحمل می‌کنند. 

امام طرح فاضلاب را به همه مسئولان و مردم مرتبط دانست و گفت: همکاری شهرداری و سایر ارگان‌های مرتبط لازم است تا کار بدون وقفه انجام شود.

وی بر پرداخت به موقع آب بها توسط مردم تأکید کرد و گفت: اگر مردم بدانند با اعتبار حاصل از قبوض آب چه خدمات و اقداماتی می‌تواند صورت بگیرد در تشویق مردم به پرداخت به موقع قبوض آب مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول