اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفای کاشان خبر داد

اتمام مطالعات طرح فاضلاب شهری نوش‌آباد

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کاشان از اتمام بخش مطالعات طرح فاضلاب شهر نوش‌آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

اتمام مطالعات طرح فاضلاب شهری نوش‌آباد

محسن فخری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: بعد از اتمام مطالعات طرح فاضلاب شهر نوش‌آباد تأییدیه آن نیز از آب و فاضلاب کشور أخذ و در وزارت نیرو مصوب شده است و امیدواریم اعتبار این طرح هرچه زودتر مصوب شود تا در سال‌های آینده روند اجرای آن آغاز شود.

وی با اشاره به اهمیت شهر تاریخی زیرزمینی اویی در نوش‌آباد، طرح فاضلاب این شهر را یکی از طرح‌های اولویت‌دار دانست و افزود: حساسیت شهر زیرزمینی اویی یکی از عواملی است که بر اهمیت پیگیری اجرای طرح فاضلاب این شهر افزوده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کاشان همچنین از اتمام مطالعات طرح فاضلاب شهر جوشقان و کامو خبر داد و خاطرنشان کرد: انجام مطالعات طرح فاضلاب در این شهر نیز به پایان رسیده و توسط آب و فاضلاب کشور تأیید شده است.

وی همچنین با اشاره به پایان مطالعات پروژه فاضلاب شهرستان آران و بیدگل یادآور شد: مباحث فنی این طرح انجام شده و برای تأمین اعتبار این طرح باید فرآیند آن سپری شود.

فخری تنها راه تسریع در اجرای طرح فاضلاب شهری شهرستان آران و بیدگل را مشارکت بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: این طرح از جمله طرح‌هایی است که بخش خصوصی می‌تواند در تسریع اجرای آن نقش داشته باشد.

وی در ادامه اجرای مدیریت هوشمند در تأمین و مصرف آب را در کاهش مشکلات کمبود انکارناپذیر دانست و عنوان کرد: همکاری با بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری این بخش گامی در راستای افزایش سطح تولیدات ملی و تحقق آرمان‌ها و فرامین مقام عظمای ولایت در زمینه رشد، توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور در سطح بین‌المللی است.

شرکت آبفای کاشان، شهرک‌های غرب راوند، طاهرآباد و خزاق، قمصر، نیاسر، جوشقان و کامو، برزک، مشکات و شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد با حدود 400 هزار نفر را تحت پوشش دارد. 

انتهای‌پیام/2406/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول