اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس خبر داد

آزار مردم خمینی‌شهر از بوی نامطبوع فاضلاب دانشگاه صنعتی اصفهان

خبرگزاری فارس: نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شمال شهر خمینی‌شهر از بوی نامطبوع استخرهای فاضلاب و پساب دانشگاه صنعتی ناراضی و ناراحت هستند.

آزار مردم خمینی‌شهر از بوی نامطبوع فاضلاب دانشگاه صنعتی اصفهان

محسن صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار کرد: در گذشته باید سیستم مدیریتی شهرستان مراقبت می‌کرد تا از احداث دو استخر پس آب و فاضلاب دانشگاه صنعتی جلوگیری شود و ما امروز شاهد جاری شدن پساب دانشگاه صنعتی اصفهان و بوی نامطبوع از آن در مجاورت منازل مسکونی و ورودی شهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه جاری شدن و احداث استخر پس آب و فاضلاب در کنار منازل مسکونی توهین به مردم خمینی‌شهر است، گفت: در گذشته مسئولان شهرستان مانع وجود چنین وضعیتی برای جلوگیری از اذیت و آزار به مردم می‌شدند، اما متاسفانه مراقبت لازم به عمل نیامده است.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس به احداث جاده اختصاصی دانشگاه صنعتی و انتقال سر درب جدید دانشگاه و به اراضی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: تفکرات مسئولان دانشگاه صنعتی نسبت به مردم و شهرستان خمینی‌شهر تفکرات قبیله‌ای است.

وی افزود: با راه‌اندازی و فعالیت سر درب جدید دانشگاه صنعتی برای عبور و مرور دانشجویان و کارمندان بیش از شش کیلومتر مسافت باید طی شود و این در حالی است فاصله سر درب فعلی دانشگاه صنعتی تا نخستین دانشکده کمتر از 850 متر است.

صرامی با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه صنعتی رعایت مسائل امنیتی را علت و عامل این اقدامات اعلام می‌کنند، گفت: هیچ توجیه و دلیل امنیتی و حفاظتی برای طی و احداث این مسیر وجود ندارد.

وی افزود: اجرای این طرح علاوه بر افزایش مسیر مراجعه‌کنندگان و دانشجویان سبب افزایش صرف هزینه تردد و مصرف سوخت مراجعان می‌شود، دلائل مسئولان دانشگاه غیر منطقی و غیر علمی است و این دلائل مورد قبول مردم خمینی‌شهر نیست.

نماینده مردم خمینی‌شهر گفت: درخواست ما از مراجع قضائی، سیاسی و امنیتی و تصمیم‌گیر استان این است که مانع این گونه تفکرات شوند و اجازه اجرا و انتقال سر درب دانشگاه را ندهند، در غیر این صورت به واسطه مردم تصمیم‌گیری نهائی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2301/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول