اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفای کاشان خبر داد

واگذاری اقساطی انشعاب فاضلاب در کاشان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان از واگذاری اقساطی انشعاب فاضلاب این شهرستان بدون پیش پرداخت خبر داد.

واگذاری اقساطی انشعاب فاضلاب در کاشان

علی اکبر قانع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برای رفاه شهروندان در خرید انشعابات فاضلاب، تسهیلات اقساطی ویژه‌ای برای مشترکین در نظر گرفته شده و پرداخت هزینه انشعاب آن در قالب اقساط  شش ماهه و بدون پیش پرداخت پیش‌بینی شده است.

وی واگذاری انشعاب فاضلاب به مشترکین را منوط به تأیید تأسیسات داخلی ساختمان توسط بازرسان سازمان نظام مهندسی اعلام و عنوان کرد: این کار با هدف استانداردسازی تأسیسات ساختمان و بر اساس تفاهم‌نامه شرکت آب و فاضلاب کاشان و دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی استان اصفهان در کاشان صورت می‌گیرد.

به گفته وی، برخی از بناهای جدید استانداردسازی، تأسیسات داخلی بنای جدید را رعایت نمی‌کنند و برای بهره‌برداری از شبکه فاضلاب شهری با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه بازرسان سازمان نظام مهندسی خبر داد و گفت: این دوره‌ها با هدف آشنایی بازرسان نظام مهندسی با جزئیات و ضوابط کار برای اجرای موفق پروژه بزرگ فاضلاب شهری کاشان برگزار می‌شود.

قانع، همکاری مشترکین برای موفقیت اجرای پروژه فاضلاب شهری کاشان را مهم خواند و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهدافی که برای این پروژه تعریف شده است نیاز به تعامل و همکاری همه شهروندان کاشانی است.

 این مسئول با تأکید بر مدیریت همه جانبه پروژه فاضلاب شهری کاشان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب در حد توان در جذب اعتبارات، مدیریت پروژه و بحث فنی پروژه تلاش کرده و بعد از این نیاز به همکاری مردم و مسئولان دستگاه‌های مختلف شهرستان است.

وی همچنین موفقیت پروژه را مرهون مدیریت مردم از زمان اجرا تا بهره‌برداری از پروژه قلمداد کرد و گفت: بخش مهم مدیریت مردم، در تلاشی است که آنها باید در بخش بهره‌برداری از شبکه فاضلاب کاشان داشته باشند. 

انتهای پیام/2406/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول