اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

برنامه‌های دهه فجر باید تاثیرگذار باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، اجرای برنامه‌های محتوایی و اثرگذار باید مدنظر قرار گیرد.

برنامه‌های دهه فجر باید تاثیرگذار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان، رجبعلی شیخ‌زاده در جلسه ستاد دهه فجر استان بر اجرای برنامه‌های پر محتوا و اثرگذار تأکید کرد و اظهار داشت: توسعه اهداف نظام و انقلاب و گسترش حوزه نفوذ انقلاب همواره باید مدنظر قرار گیرد و ایام‌الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا از آن برای رسیدن به این اهداف استفاده کرد.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان به سبب همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان و مراوداتی که با مردم این دو کشور دارد نقش مهمی در گسترش حوزه نفوذ انقلاب و اهداف آن در خارج از حوزه سرزمینی می‌تواند ایفا کند چراکه اتباع کشورهای همسایه با رفت و آمد به این استان و تأثیر گرفتن آنها از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌توانند مروج دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور خود باشند.

معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تأکید بر برگزاری با شکوه برنامه‌های گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: دهه فجر بزرگترین و مهم‌ترین مناسبت ملی است و دشمن با تمام توان به میدان آمده تا با تبلیغات سوء از این فرصت استفاده کند.

شیخ‌زاده بیان کرد: در حال حاضر دشمن تحریم‌ها را به نهایت رسانده و با دستاویز کردن گرانی و تورم سعی در ایجاد نارضایتی در مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام و رو در رو کردن مردم با نظام دارد.

وی مبحث بیداری اسلامی و الگو گرفتن ملت‌ها از انقلاب اسلامی ایران، آسیب شناسی و شناخت چالش‌های انقلاب را از محورهای برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: عدم آگاهی به آسیب‌ها و چالش‌های نظام باعث می‌شود در آینده با چالش‌های بزرگتری روبه‌رو شویم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان پرداختن به آثار و برکات نظام، مؤلفه‌های پیروزی انقلاب و نقش ایثارگران در پیروزی انقلاب و تداوم آن با وجود هشت سال جنگ را از دیگر محورهای برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

ستاد دهه فجر استان با تشکیل 20 کمیته در حوزه‌های مختلف، برنامه‌های گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را در سطح استان برگزار می‌کنند. 

نواختن زنگ انقلاب، تجمع بزرگ فجرآفرینان، برگزاری برنامه‌های تئاتر در 50 نقطه از استان، مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، حضور مدیران در مساجد و پاسخگویی به مردم، برپایی همایش‌ها و نشست‌های مختلف و... از جمله برنامه‌هایی است که در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/75003/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول