اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد:

ساختمان پژوهش‌های شورای اسلامی بجنورد دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد گفت: ساختمان پژوهش‌های شورای اسلامی این شهر دهه فجر افتتاح می‌شود.

ساختمان پژوهش‌های شورای اسلامی بجنورد دهه فجر افتتاح می‌شود

ابراهیم امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اختصاص اعتبار برای تکمیل و تجهیز این ساختمان پژوهش‌های شورای اسلامی بجنورد اظهار کرد: این ساختمان دارای امکاناتی چون سالن اجتماعات، اینترنت، اتاق نشست‌ها و ... است.

به گفته امانی، اخیراً نیز اعتباری از سوی شورای شهر برای خرید تجهیزات این مرکز  که در جوار ساختمان شورای شهر بوده پیش‌بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن بحث بررسی بودجه سال 92 شهرداری بر دیده شدن اولویت‌های شورایاران در بودجه تاکید کرد.

امانی با بیان اینکه بجنورد از جمله شهرهای پیشتاز در اجرای قانون شورایاری بوده است، تصریح کرد: بر همین اساس باید به نظرات و خواسته‌های شورایاران که نمایندگان مردم در محلات شهر بوده توجه شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد تاکید کرد: دیده شدن اولویت‌های درخواستی شورایاران در بودجه سال آینده سبب تقویت این نهادهای مردمی می‌شود.

وی با بیان اینکه همه به ویژه شهرداران مناطق لازم است در این زمینه تلاش کرده تا خواسته‌های نمایندگان مردم در محلات مغفول نماند ادامه داد: شورایاران در حقیقت پیگیر خواسته‌های به حق مردم در محلات این شهر هستند و مطالبات به حقی را برای توسعه شهر دارند.

امانی با اشاره به اینکه به شوراهای محلات اعتقاد راسخ داریم، اظهار داشت: البته انتظارات برآورده نشده آنها زیاد است اگرچه در برخی از مناطق شهر نیز اقداماتی انجام شده است.

عضو شورای اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه به طور حتم پیگیری رفع مسائل و مشکلات مردم از سوی شورایاران ارزش بزرگی است، خاطرنشان کرد: شوراها نمادهای اسلامی بوده که در آموزه‌های دینی نیز به امر شورا و مشورت توصیه شده است، بنابر این باید از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف شهری استفاده کرد.

به گزارش فارس، بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول