اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مگر فصل گذشته استقلال را در آزادی شکست ندادیم

حسین‌خانی: تلاش و اتحاد بازیکنان رمز پیروزی برابر استقلال است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: تلاش مضاعف بازیکنان تیم و اتحاد و همدلی بازیکنان، نیمکت‌نشینان و اعضای کادر فنی می‌تواند رمز پیروزی مس در دیدار برابر استقلال باشد.

حسین‌خانی: تلاش و اتحاد بازیکنان رمز پیروزی برابر استقلال است

فرزاد حسین‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال مس کرمان تا پیش از دیدار حساس این تیم برابر استقلال تهران اظهار داشت: با توجه به نتایجی که در این هفته از مسابقات رقم خورد باید از دیدار مقابل استقلال با دست پر از زمین خارج شویم.

وی افزود: استقلال و مس همیشه بازی‌های خوبی را برابر هم برگزار کرده‌اند یکی از نکات قابل توجه در این دیدار انگیزه بالای بازیکنان تیم است، مس در هفته گذشته شکست بدی را برابر تراکتور تجربه کرد و بازیکنان تیم برای جبران نتیجه این دیدار و آغاز مجدد سیر صعودی تیم در جدول مسابقات به پیروزی در این دیدار فکر می‌کنند.

حسین‌خانی در پاسخ به سئوالی که آیا برتری برابر استقلال آن هم در ورزشگاه آزادی دور از تصور نیست، گفت: مگر ما فصل گذشته استقلال را در آزادی شکست ندادیم، مهم خواستن است بازیکنان ما اگر در دیدار برابر استقلال همدل و متحد باشند قطعا می‌توانند استقلال را با همه بازیکنانش در برابر دیدگان هوادارانش شکست دهند.

وی افزود: مس از زمان حضور در لیگ برتر دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس را در تهران و در برابر تماشاگرانشان شکست داده است پس رسیدن به این سه امتیاز مهم دور از دسترس نیست اما قطعا کسب سه امتیاز و برتری برابر استقلال به همت و تلاش مضاعف بازیکنان تیم و کادر فنی نیازمند است.

وی با اشاره به حضور بوناچیچ در مس گفت: لوکا مربی خوبی است که در کرمان کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است، وی به زمان نیاز دارد و قطعا می‌تواند برخی مشکلات تیم را برطرف کند البته وی طی چند روز گذشته تمرینات خوبی را برای بازیکنان تیم طراحی و اجرا کرد.

کاپیتان با سابقه تیم مس کرمان عنوان کرد: مس در این فصل از مسابقات یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را داشته است بازیکنان ما از هر نظر آماده رویارویی با استقلالی‌ها هستند و قطعا تقابل بهترین خط دفاع و حمله لیگ در این دیدار جذاب و دیدنی است اما مطمئن باشید این خط دفاعی مس کرمان است که از این بازی سربلند بیرون می‌آید.

وی در زمینه نتایج این هفته از مسابقات گفت: بازی‌های دور برگشت از اهمیت بسزایی برخوردار است در این هفته از مسابقات نتایج تعدادی از بازی‌ها پر گل و جالب توجه بود، تیم‌های پایین جدولی تمام تلاش خود را برای کنده شدن از انتهای جدول به کار گرفته‌اند و در سوی دیگر رقابت بالای جدولی‌ها برای کسب صدرنشینی و قرار گرفتن در بین تیم‌هایی که شانس سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست می‌آوردند، شدت گرفته است.

انتهای پیام/80011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول