اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داروسازی وتاک ساری:

سهمیه فوتبال وتاک با پیروزی مقابل ذوب آهن حفظ شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داروسازی وتاک ساری گفت: سهمیه تیم با پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان در لیگ دسته اول امیدهای کشور حفظ شد.

سهمیه فوتبال وتاک با پیروزی مقابل ذوب آهن حفظ شد

محسن سعیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری عنوان کرد: بازیکنانم در آخرین هفته این مسابقات مقابل نماینده اصفهان بازی قابل قبولی را ارائه دادند که موفق شدند به سه امتیاز با ارزش و حیاتی دست یابند.

وی افزود: این پیروزی حساس و حیاتی موجب شد تا علاوه بر کسب سه امتیاز با ارزش جایگاه تیم برای فصل آینده در لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور حفظ شود.

سرمربی داروسازی وتاک ساری تصریح کرد: بازیکنانم برای حفظ سهمیه مقتدرانه در برابر ذوب آهن بازی کردند چرا که هر دو تیم ساری و اصفهان برای حفظ جایگاه در لیگ به پیروزی نیاز داشتند.

سعیدی ادامه داد: با این پیروزی به‌دست آمده، تیم داروسازی وتاک ساری 11 امتیازی شد و در بین شش تیم در رده چهارم جدول قرار گرفت.

وی عنوان کرد: از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم به‌ویژه بازیکنان مؤثر آقاجانی، براری، رازقی، عرب و محمدی‌فر تشکر می‌کنم.

سعدی در پایان با تشکر از حمایت‌های لطفی‌نژاد مدیرعامل تیم داروسازی وتاک ساری افزود: برای فصل آینده با برنامه‌ریزی مناسب، این تیم با حمایت مسئولان و تلاش بازیکنان نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

گفتنی است، تیم داروسازی وتاک ساری در هفته دهم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور موفق شد میهمان خود ذوب آهن اصفهان را یک بر صفر شکست دهد.

تنها گل این بازی را امیر بابایی برای داروسازی وتاک ساری به ثمر رساند.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول