اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان منصوب شد

خبرگزاری فارس: ابوطالب جلالی طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان منصوب شده است.

مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی زارع از سال 1384 تاکنون به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای در استان اصفهان فعالیت کرده است.

محمدعلی زارع به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در طول هفت سال فعالیت خود در مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای اقدامات بسیاری را در حوزه نهادینه شدن آموزش‌های فناوری در میان مردم انجام داده است که عملکرد وی در حوزه مهارت‌آموزی صورت گرفته در استان این موضوع را نشان می‌دهند.

ابوطالب جلالی طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان منصوب شده است.

در این حکم اولویت‌های کاری مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان مشخص شده است که همکاری در یکپارچه‌سازی نظام آموزش مهارت و فناوری، هماهنگی سازی آموزش‌های عالی نظری و آموزش‌های مهارتی با رویکرد الکترونیکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مشخص شده برای مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به شمار می‌رود.

همچنین طی حکمی از تلاش‌های محمد علی زارع در طول سال‌های تصدی‌گری وی در مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان تقدیر و تشکر به عمل آمده است.

به گزارش فارس، مراسم رسمی تودیع و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول