اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان خبر داد

ارائه 611 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در پادگان‌های کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان از ارائه 611 هزار و 754 نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کارگاه‌های آموزشی پادگان‌ها و زندان‌های استان از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد.

ارائه 611 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در پادگان‌های کردستان

جمیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:‌ 196 هزار و 899  نفر ساعت از این آموزش‌ها معادل 97 درصد از کل تعهدات اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان در کارگاه‌های آموزشی پادگان‌ها ارائه شده است.

به گفته وی، 414 هزار و 855 نفر ساعت معادل بیش از 85 درصد تعهدات سال‌جاری در زندان‌های استان ارائه شده است.

احمدی به نقش تأثیرگذار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت و کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه  آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های سطح استان به صورت گسترده ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با هدف حل مشکل بیکاری، افزایش امنیت اجتماعی جامعه و کاهش نرخ بزهکاری در حوزه‌های مختلف در سطح استان برای علاقمندان در رشته‌های مختلف ارائه می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان تصریح کرد: به آموزش دیدگان پس از پایان دوره و شرکت در آزمون پایانی و در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی گواهی مهارتی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/79002/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول