اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آزمون فنی و حرفه‌ای کرمان خبر داد

شرکت 22 هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول اداره آزمون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: 22 هزار نفر در آزمون‌های شش ماه نخست سال 91 آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان شرکت کردند.

شرکت 22 هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای کرمان

محمدرضا جهانگیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری 22 هزار و 558 نفر در آزمون‌های مختلف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان شرکت کرده و از این تعداد 11 هزار نفر ضمن کسب نمره قبولی موفق به دریافت مدرک گواهینامه با کد بین‌المللی شدند.

وی با اشاره به اهمیت مهارت در زندگی فردی و اجتماعی افراد تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان یا با حداقل هزینه در اختیار عموم آحاد جامعه گذاشته شده است.

مسئول اداره آزمون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان افزود: هر کس با هر مدرک و هر سنی می‌تواند طبق سلیقه خود در دوره‌های آموزشی شرکت کند یا در صورت داشتن مهارت در آزمون شرکت کرده و گواهینامه مهارت دریافت کند.

جهانگیری عنوان کرد: این آزمون‌ها در قالب هماهنگ کشوری، ادواری و نیز تفاهم‌نامه‌های آموزشی به صورت دو مرحله کتبی و عملی انجام و شرکت‌کنندگان پس از کسب حداقل نمره 50 در آزمون کتبی به آزمون عملی معرفی شده و در صورت کسب حداقل نمره 70 موفق به دریافت گواهینامه می‌شوند.

 

انتهای پیام/2446/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول