اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس خواستار شد

تکمیل پروژه مرکز فنی و حرفه‌ای قلعه خواجه در اندیکا

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس خواستار تکمیل و راه‌اندازی پروژه مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران قلعه خواجه در اندیکا شد.

تکمیل پروژه مرکز فنی و حرفه‌ای قلعه خواجه در اندیکا

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان، اسماعیل جلیلی و هیئت همراه با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اندیکا از نزدیک با فعالیت‌های آموزشی مرکز آشنا و در حین بازدید از کارگاه‌های آموزشی با مربیان و کارآموزان دیدار و گفت‌وگو کرد.

جلیلی پس از بازدید از فعالیت‌های آموزشی مرکز در پروژه مرکز خواهران قلعه خواجه حضور یافت و در جریان پیشرفت ساخت و ساز این پروژه قرار گرفت.

وی خواستار تکمیل و راه‌اندازی این پروژه تا پایان سال جاری شد و گفت: باید در این باره سرعت عمل بیشتری اعمال شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی وجود پتانسیل‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، گیاهان دارویی و مناطق گردشگری در بخش چلو و نیز بعد ساخت آن با مرکز اندیکا خواهان ایجاد مرکز آموزش مهارتی با این رشته‌های آموزشی در منطقه شد.

جلیلی پس از بازدید کارگاه‌های آموزشی و پروژه فنی و حرفه‌ای از پیشرفت‌های صورت گرفته تشکر و قدردانی کرد و گفت: باید در راستای ارتقای سطح آموزش‌ها در فنی و حرفه‌ای تلاش کنیم و در این‌باره باید از همه توان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پروژه مرکز خواهران قلعه خواجه دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است که با راه‌اندازی آن و ارائه آموزش به جوانان منطقه در ایجاد اشتغال پایدار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول