اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

وقف تعدیل کننده ثروت در جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: وقف نوعی تعدیل ثروت در جامعه و صدقه جاریه برای اهداف خیر‌خواهانه و انسان دوستانه است.

وقف تعدیل کننده ثروت در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش ‌از ظهر امروز در دیدار کارکنان اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه این استان با نماینده ولی‌فقیه در استان به مناسبت هفته وقف اظهار داشت: وقف برگرفته از فرهنگ دینی ماست و باید همواره در راستای ترویج آن تلاش کنیم.

وی افزود: طی چهار سال گذشته اقدامات بسیار جالب توجهی در خصوص عمران و نوسازی بقاع، اماکن متبرکه، مساجد، احیای موقوفات و ایجاد موقوفات جدید در کشور و استان صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به جایگاه وقف در جامعه تصریح کرد: رعایت مسائل شرعی در حوزه وقف از سوی همه مردم و مسئولان ضروری است.

نکونام اذعان داشت: وقف یک سنت حسنه و به عنوان یک پدیده اجتماعی و فرهنگی است که باید با بهره‌گیری از آن در مناطق کمتر برخوردار براساس نیات واقفان استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش و جایگاه وقف در رشد و توسعه جامعه تاکید کرد: باید در زمینه استفاده بهینه و افزایش موقوفات در سطح استان فرهنگ‌سازی بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه شهرکرد بر جایگاه وقف در دین اسلام و سنت ائمه اطهار اشاره کرد و گفت: وقف نوعی تعدیل ثروت در جامعه و صدقه جاریه برای اهداف خیر‌خواهانه و انسان دوستانه است.

انتهای پیام/68005/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول