اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه استان سمنان در بیانیه‌ای:

موج بیداری اسلامی تنها در غرب آسیا متوقف نخواهد شد

خبرگزاری فارس: سپاه قائم استان سمنان با صدور بیانیه‏ای با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) تاکید کرد: استکبار جهانی دریافته است که موج بیداری اسلامی تنها در جغرافیای غرب آسیا متوقف نخواهد شد.

موج بیداری اسلامی تنها در غرب آسیا متوقف نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در بخش‏هایی از این بیانیه که امروز رونوشتی از آن برای دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در استان سمنان ارسال شد، آمده است: استکبار جهانی و صهیونیسم بین‏الملل دریافته است که موج بیداری اسلامی تنها در جغرافیای غرب آسیا متوقف نخواهد شد و شواهد غیرقابل انکاری از تسخیر قلب اروپا و آمریکا توسط اسلام عزیز هویدا شده و اسلام مرزها را در نوردیده و عطر جهانی شدن آن را بشریت درک کرده است و دیر نخواهد بود که جهان از اسلام لبریز شود.

این بیانیه افزوده است: مگر می‏شود اسلام را بدون جوهره هستی و شخصیت گرانمایه پیامبر(ص) به جهان شناساند و غرب مغرور و شیطان‏صفت می‏داند که اگر پیامبر اسلام شناخته و پیام او توسط بشر درک شود؛ به فرموده امام خامنه‏ای، صفحه تاریخ بشر صفحه دیگری خواهد بود و شیطان بزرگ و سردمداران صهیونیسم بین‏الملل در قالب برنامه‏ریزی و طرح‏ریزی مشخصی و با تقسیم وظیفه بین شیاطین کوچک و بزرگ و با استفاده از امپراطوری رسانه‏ای خود در سال‏های اخیر، موج تهاجم علیه شخصیت پیامبر اعظم(ص) را به شکل عجیبی توسعه داده‏اند.

در این بیانیه می‏خوانیم: هنوز زخم‏های امت اسلامی از جسارت‏های زنجیره‏ای به ساحت پیامبر اعظم، حضرت محمد(ص) التیام نیافته، از آیات شیطانی سلمان رشدی گرفته تا انتشار کاریکاتورهای موهن در نشریات دانمارکی، از مستند تاریک «فتنه» گرفته تا فیلم صهیونیستی «برائت از مسلمین». به راستی دشمن به دنبال چیست؟

این بیانیه می‏افزاید: باور و ایمان و اعتقاد راسخ داریم که این اقدامات هرگز خدشه‏ای بر نورانیت پیامبر اعظم(ص) نخواهد داشت و مسلم است که در این ورطه، شیاطین خود را رسواتر می‏کنند و البته بر دامن قدسی پیامبر(ص) هیچ گردی نخواهد نشست؛ اما ایمان داریم که باید از پیامبر اعظم و بهانه هستی و ناموس دهر دفاع کرد؛ امت اسلامی به خروش آمد؛ ایران اسلامی شهر به شهر جوشید؛ اما تکلیف ما در دفاع از پیامبر تمام نشده است.

در این بیانیه آورده شده است: باید با اتکا به اخلاق محمدی(ص) و الگوگیری از استقامت نبوی از آن وجود نورانی دفاع کرد و اکنون ما نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران در استان ولایت‏مدار سمنان نیز در سالروز ارتحال شهادت‏گون آن وجود قدسی، عزادارانه بر سر و سینه می‏زنیم و به آن وجود نورانی تقرب می‏جوییم.

در ادامه این بیانیه می‏خوانیم: عزاداری 28 صفر ما، علاوه بر نمایش اقتدار معنوی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی، فرصت حضور و باور نیروی نظامی مکتبی و مؤمن است؛ مکتبی که در آن خون بر شمشیر غلبه دارد و عناصر نظامی و مسلح برای پیاده‏سازی ارزش‏های الهی، افتخار ملبس شدن به لباس دفاع از انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما نیروهای مسلح استان سمنان همگام با مردم دین‏دار و ولایت‏مدار استان در روز 28 صفر به میدان آمده و با راه‏اندازی دستجات عزاداری پیامبر اسلام و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع)، عمق ارادت خود را به اسلام عزیز و پیامبر اکرم(ص) و ائمه طاهرین(ع) به ظهور رسانده و مجددا با آرمان‏های اسلام عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه، تجدید بیعت می‏کنیم.

انتهای پیام/2249/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول