اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در کرمانشاه

همایش وقف و رسانه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش وقف و رسانه برای نخستین ‌بار در کرمانشاه هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

همایش  وقف و رسانه برگزار می‌شود

مجتبی کوهگرد ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تعامل با رسانه به‌منظور اطلاع‌رسانی مطلوب از عملکرد اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اهداف برگزاری همایش وقف و رسانه است.

کوهگرد تصریح کرد: بهره‌برداری و استفاده از ظرفیت‌های موجود در رسانه با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف با رویکرد وقف نوین و آشنایی رسانه با اهمیت وقف و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف از دیگر اهداف برپایی این همایش است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه  همایش وقف و رسانه برای نخستین بار در کرمانشاه هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: محل برگزاری همایش دانشکده علوم قرآنی شهر کرمانشاه است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این مراسم از خبرنگاران فعال و رسانه‌ها در حوزه وقف و بقاع متبرکه تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

همچنین این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن سلیمانی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه همراه خواهد بود و راس ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول