اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:

نفت به عشق لیگ برتر شعله می‌کشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان را برای صعود به لیگ برتر فوتبال به کار می‌بندیم.

نفت به عشق لیگ برتر شعله می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، فرزاد حافظی در حاشیه دیدار کادر فنی و بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: هدف ما حضور در لیگ برتر است و در این راستا گام بر می‌داریم.

وی افزود: با تلاش همه دست اندرکاران به لیگ برتر صعود می‌کنیم و موجبات خوشحالی هر چه بیشتر شهروندان فوتبال دوست مسجدسلیمانی را فراهم می‌سازیم.

این سرمربی فوتبال در مورد وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان نیز تصریح کرد: هم‌اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و بازی قبلی را با موفقیت و کسب سه امتیاز پشت سر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: امیدواریم که با شکست تیم ابومسلم در مشهد با دست پر به مسجدسلیمان برگردیم و با پیروزی‌هایی که در آینده به دست می‌آوریم به لیگ برتر صعود کنیم.

حافظی حضور در بین تیم‌های لیگ برتر را بهترین هدیه به همه شهروندان به‌ویژه هواداران تیم نفت عنوان کرد و گفت: ما هم تمام تلاش‌مان را برای تحقق این مهم انجام می‌دهیم.

وی از خبرنگاران خواست در کنار تیم نفت باشند و این تیم مسجدسلیمانی را بیش از پیش حمایت کنند تا موفقیت‌های بهتر و بیشتری کسب کند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول