اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین:

تیم شهرداری اصفهان را شکست می‌دهیم/حریف از پیش باخته‌ای نیستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین گفت: در اصفهان تیم شهرداری اصفهان را شکست می‌دهیم.

تیم شهرداری اصفهان را شکست می‌دهیم/حریف از پیش باخته‌ای نیستیم

محمود عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به بازی تیمش مقابل تیم شهرداری اصفهان در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: اگر چه مقابل این تیم کار سختی در پیش‌رو داریم اما به طور حتم به شکست تیم شهرداری اصفهان فکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم شهرداری اصفهان در آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور چند بازیکن خوب را به خدمت گرفته است، ابراز داشت: این در حالی است که تیم هیئت فوتبال قزوین به خاطر نبود منابع مالی تنها به جذب سه بازیکن بومی اقدام کرد.

عبداللهی با بیان اینکه دیدار با تیم شهرداری در اصفهان و مقابل تماشاگران این تیم کار بسیار سختی است، عنوان کرد: به شاگردانم گوشزد کرده‌ام که در جریان این مسابقه تمام حواس خود را روی توپ و زمین بازی متمرکز کنند و به مسائل حاشیه‌ای توجهی نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در ادامه با بیان اینکه شاگردانش با توجه به دو پیروزی قبلی خود مقابل رقیبان از انگیزه بالایی برای دیدار با تیم شهرداری اصفهان بهره‌مند هستند، تصریح کرد: بدون شک حریف از پیش باخته‌ای نیستیم و به طور حتم شاگردانم در این بازی نمایش خوبی را از خود نشان خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه شاگردانش در دیدار رفت خود در قزوین موفق شده‌اند تیم شهرداری اصفهان را مغلوب کنند، افزود: بازیکنان این تیم اصفهانی به منظور جبران نتیجه دور رفت قدم به این مسابقه خواهند گذاشت و تلاش می‌کنند انتقام شکست دیدار رفت خود را از تیم ما بگیرند.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین با اشاره به اینکه تیمش در دیدار مقابل تیم شهرداری اصفهان محروم و مصدومی ندارد، اظهار داشت: با جذب سه بازیکن بومی که سابقه بازی در تیم‌های دسته اولی باشگاه‌های کشور را هم در کارنامه دارند، امیدوار هستیم آنان در روزهای اوج خود باشند تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را در این بازی از آن خود کنیم.

عبدالهی ادامه داد: با توجه به اینکه با تیم شهرداری اصفهان اختلاف چهار امتیازی داریم  اگر بتوانیم با پیروزی از زمین بازی خارج شویم به یک قدمی تیم شهرداری اصفهان می‌رسیم و قادر هستیم گام بلندی را برای رسیدن به صدر جدول و صعود به مرحله پلی آف این مسابقات برداریم.

وی اضافه کرد: رقابت‌های لیگ فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود که دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله پلی اف می‌شوند و پس از انجام بازی‌های ضربدری تیم‌های برتر جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول