اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال صنعت ساری:

فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم / تلاش صنعت ساری برای صعود به لیگ

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: اگر بازیکنانم قدر موقعیت‌ها را بهتر می‌دانستند و در زدن توپ تمرکز بهتری داشتند، می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را بیشتر کنیم.

فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم / تلاش صنعت ساری برای صعود به لیگ

شبیر لطفی پس از برتری تیمش مقابل دریای محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری عنوان کرد: بازی خوبی را بازیکنانم مقابل دریا در شهرآورد استان برگزار کردند که چندین گل می‌توانستیم وارد دروازه حریف کنیم.

وی افزود: اگر بازیکنانم قدر موقعیت‌ها را بهتر می‌دانستند و در زدن توپ تمرکز بهتری داشتند، می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را بیشتر کنیم.

سرمربی صنعت ساری گفت: در نیم فصل نخست زیاد موفق نبودیم اما در نیم فصل دوم برای کسب امتیاز و ناکامی دور رفت بازیکنان وارد زمین می‌شوند.

لطفی تصریح کرد: نخستین برد در نیم فصل دوم با توجه به شکست رقیب ما برای بازیکنان با ارزش بود که این پیروزی در روند روحیه بازیکنان مؤثر است.

وی درباره قضاوت داور ادامه داد: داور این دیدار نسبتاً خوب بود ولی به صراحت اعلام می‌کنم که بازیکن ما روی مهاجم دریا مرتکب خطای پنالتی نشده بود که داور پنالتی اعلام کرد.

سرمربی صنعت ساری در ادامه اظهار داشت: اگر در ادامه لیگ بازیکنان مشکلی نداشته باشند و همه چیز برای کادر فنی و بازیکنان مهیا باشد صنعت ساری به لیگ بالاتر صعود می‌کند.

لطفی با اشاره به پیروزی حق مسلم تیمش در این دیدار افزود: تیم دریای محمودآباد نسبت به بازی‌های دور رفت متحول شده و بازیکنانش بازی قابل قبولی را مقابل ما ارائه دادند که در نهایت منجر به شکست آن‌ها شد.

گفتنی است، از هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، صنعت ساری در ورزشگاه شهدای ساری دو بر یک میهمان خود، دریای محمودآباد را شکست داد.

صنعت ساری با این پیروزی 22 امتیازی شد.

انتهای‌پیام/86005/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول