اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان مطرح کرد

بازیکنان خوزستانی بالاخره بومی هستند یا خیر/ آبادان استعدادیاب ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان گفت: تا زمانی که من سرمربی نبودم بازیکنان خوزستانی بومی محسوب می‌شدند و اکنون که من هستم این بازیکنان غیربومی محسوب می‌شوند و نمی‌توانیم از استان خوزستان نیز بازیکن جذب کنیم.

بازیکنان خوزستانی بالاخره بومی هستند یا خیر/ آبادان استعدادیاب ندارد

علیرضا فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص بازی روز گذشته این تیم در مقابل مس سونگون در تبریز اظهار کرد: بازی بسیار سخت و سنگینی داشتیم و در هوای سرد و زمین یخ زده تبریز با یک بازی بسته توانستیم با یک گل بر این تیم پیروز شویم و در طول بازی از این تیم سر باشیم.

وی در مورد بازیکنان غایب این دیدار عنوان کرد: احسان رباعی عزادار بود و نتوانست ما را در این دیدار همراهی کند، حاجی‌پور هم به‌دلیل مسائل درسی و دانشگاهی در اختیار ما نبود، احمد خضیراوی را به دلیل غیبت در تمرینات و بی‌انضباطی در اختیار نگرفتیم و مجاهد خضیراوی نیز به‌دلیل ابهام در سه کارته بودن وی، تشخیص داده شد که در این دیدار همراه ما به تبریز سفر نکند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان ادامه داد: تیم مس بازی بسیار خوبی روبه‌روی ما به نمایش گذاشت و فشار زیادی به تیم ما وارد کرد و ما با کنترل کردن بازی تمام راه‌های نفوذی این تیم را بستیم.

فیروزی در ادامه گفت: در نیم فصل هیچ بازیکنی به ما اضافه نشد و تیمداری امسال بسیار بر ما سخت گذشت چرا که تزریق مالی خوبی نشدیم و بازیکنی جذب نکردیم.

سرمربی نفت نوین آبادان در مورد نحوه جذب بازیکن در این تیم گفت: به ما گفتند که فقط بازیکن آبادانی جذب کنیم در حال حاضر هم اکثر بازیکنان آبادانی غیرفعال هستند و باشگاه ندارند این در حالی است که در این شهر بازیکنان با استعداد فراوان بسیار است اما برنامه‌ریزی برای شکوفایی این بازیکنان وجود ندارد.

وی افزود: تا زمانی که من نبودم بازیکنان خوزستانی بومی محسوب می‌شدند و اکنون که من هستم این بازیکنان غیربومی محسوب می‌شوند و نمی‌توانیم از استان خوزستان نیز بازیکن جذب کنیم.

تیم صنعت نفت نوین آبادان در هفته چهاردهم لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور عصر سه‌شنبه در تبریز میهمان تیم مس سونگون بود که موفق شد با یک گل بر میزبان خود چیره شود.

این تیم دوشنبه هفته آینده در آبادان و در ورزشگاه تختی میزبان تیم شهرداری دزفول خواهد بود.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول