اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

شهرداری همدان ظرفیت تیمداری در لیگ یک و لیگ برتر را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی شهرداری همدان با اشاره به قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: شهرداری همدان ظرفیت تیمداری در لیگ یک و لیگ برتر کشور را دارد.

شهرداری همدان ظرفیت تیمداری در لیگ یک و لیگ برتر را دارد

هادی‌ گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره تیم شهرداری اظهار داشت: در اوایل سال، بزرگسالان شهرداری منحل شده و این تیم به پاس که تغییر نام به الوند داد واگذار شد و در حال حاضر در لیگ یک کشور حضور دارد، ولی یکی از اهداف من این بود که شهرداری باید در رده بزرگسالان تیم داشته باشد.

وی افزود: کار زمانی نتیجه می‌دهد و خروجی آن مشخص می‌شود که تیمی در بزرگسالان داشته باشیم و خوشبختانه مدیریت باشگاه تصمیم گرفت که شهرداری در بزرگسالان تیم داشته باشد و با تشکیل یک تیم جوان در لیگ برتر استان وارد مسابقات شدیم.

سرمربی شهرداری همدان گفت: با برنامه‌ریزی و حمایت باشگاه تیم خوبی را جمع کردیم و وارد مسابقات شدیم و از روز اول برنامه‌ریزی کردیم که سال بعد وارد مسابقات کشوری شویم و با نیت قهرمانی وارد لیگ برتر استان شدیم.

وی درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر استان گفت: ما تقریباً بدون باخت قهرمان شدیم، دلیل آن هم این است که در یک بازی 8 بر صفر برنده شدیم ولی به علت استفاده از بازیکن غیرمجاز بازی را 3 بر صفر به ضرر تیم ما اعلام کردند، ولی خدا کمک کرد تا این قهرمانی را کسب کنیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: تیم ما یک تیم کاملاً جوان است چون هدف ما از ابتدا این بود که شهرداری در لیگ کشوری باشد به همین دلیل تمام بازیکنان را از رده سنی زیر 23 سال انتخاب کردیم.

سرمربی شهرداری همدان اضافه کرد: ما با کمترین باخت و بیشترین برد و بیشترین گل‌زده قهرمان شدیم و میانگین گل زده ما در هر بازی 4 گل بود و از 17 بازی 40 امتیاز کسب کردیم و تیم دوم جدول هم 36 امتیاز کسب کرد.

وی درباره شرایط برگزاری لیگ برتر در استان گفت: مسابقات امسال دیر شروع شد، متاسفانه مسابقات بعد از ماه رمضان برگزار شد و در فوتبال همدان به علت سرما باید مسابقات خیلی زود برگزار شود و همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در برگزاری بازی‌ها شد.

گل‌محمدی ادامه داد: برگزاری مسابقات نظم بسیار خوبی داشت فقط در بازی‌های آخر شاهد عقب افتادن و لغو بازی‌ها بودیم، متاسفانه تعداد تیم‌ها از 12 تیم در اول مسابقات به 10 تیم کاهش یافت و تختی نهاوند هم از نیم فصل کنار کشید و همین موضوع باعث شد حساسیت مسابقات کاهش یابد ولی در کل مسابقات از لحاظ کیفیت و حاشیه‌ها و با نظم بودن خوب بود.

وی درباره برنامه شهرداری برای شرکت در لیگ سوم کشور گفت: من یک‌سال کاری را در تیم بهزیستی شروع کردم که متاسفانه در این تیم از بنده حمایت نشد، ما تیم را از رده شهرستان‌ها تا لیگ دو کشور بردیم، ولی به علت عدم حمایت سقوط کرد و تیم منحل شد و با این نیت هم به شهرداری آمده‌ام چون شهرداری ظرفیت و امکانات خوبی دارد و با توجه به نگاه مسئولان این تیم می‌تواند در لیگ برتر و لیگ یک کشور تیمداری کند و حتی قول این را می‌دهیم که این تیم در لیگ یک کشور باشد و حتماً این موضوع با حمایت مسئولان شهرداری و شورای شهر اتفاق خواهد افتاد.

گل‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: به لطف خدا و کمک مسئولان شهرداری همدان و تلاش بازیکنان باعث قهرمانی تیم ما شد، باید به خاطر داشته‌ باشیم که هیچ موفقیتی بدون تلاش جمعی امکان‌پذیر نیست.

شهرداری همدان با انجام 17 بازی و 40 امتیاز قهرمان لیگ برتر استان و همچنین بهاران لالجین با همین تعداد بازی و کسب 36 امتیاز نایب قهرمان این مسابقات شد.

انتهای پیام/2499/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول