اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان بافت خبر داد

پیگیری علت ورود گازوئیل به چاه‌های آب بافت

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب بافت گفت: کمیته چهار نفره برای بررسی و پیگیری موضوع و علت ورود گازوئیل به چاه‌های آب روستایی در بافت تشکیل شده است.

پیگیری علت ورود گازوئیل به چاه‌های آب بافت

محمد محقق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت با اشاره به ورود گازوئیل به برخی از چاه‌های شهرستان بافت اظهار داشت: برای بررسی دقیق موضوع کشف گازوئیل از چاه‌های آب، کمیته‌ای متشکل از نماینده شرکت نفت، پلیس آگاهی، اداره آبیاری و محیط زیست تشکیل و رسیدگی به موضوع و بررسی زوایای این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: هر یک از ادارات ذکر شده در حیطه مسئولیت و وظیفه خود برطرف شدن این مسئله را هم از جنبه زیست‌محیطی و هم از نظر امنیتی و پیامدهای اجتماعی در دستور کار خود قرار دادند.

دادستان بافت نشت منابع شرکت نفت را از فرضیه‌های این اتفاق ذکر کرد و اذعان داشت: نشت منابع پمپ بنزین محل و یا نشت از یک محل مخفی برای نگهداری سوخت قاچاق نیز از دیگر فرضیه‌های این موضوع است.

دادستان عمومی و انقلاب بافت خاطرنشان کرد: تا حصول نتیجه قطعی بررسی‌ها ادامه دارد و نتیجه به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش فارس اخیرا در آب برخی از چاه‌های شهرستان بافت، آلودگی نفتی مشاهده شده که از سوی مسئولان در دستور پیگیری قرار دارد.

انتهای پیام/2446/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول