اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود:

پیگیری مشکلات مردم جزو وظایف مدیران است

خبرگزاری فارس: فرماندار لنگرود گفت: پیگیری مجدانه مشکلات مردم جزو وظایف مدیران است و تکریم ارباب رجوع نباید تنها به نصب یک صندوق در مقابل درب اداره خلاصه شود.

پیگیری مشکلات مردم جزو وظایف مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، کمال محمدبیگی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مطالبات چایکاران و مشکلات مسکن مهر، اظهار کرد: با تعهدی که به مردم داریم در چارچوب قانون از حقوق آنها دفاع می‌کنیم.

وی خود را سرباز ولایت فقیه دانست و افزود: آنچه مدیران اداره‌ها باید رعایت کنند ارزش و احترام نسبت به مردم است و تکریم از ارباب رجوع نباید تنها در حد نصب یک صندوق دم در اداره باشد.

فرماندار لنگرود با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: امیدواریم فضای برخورد با مردم از طرف مدیران به قدری قوی باشد که مهمانان، لنگرود را یکی از سکونت‌گاه‌های خود انتخاب کنند و در مقابل خدمات‌دهی از آورده‌های آنها برای رونق و توسعه اقتصادی شهرستان استفاده شود.

وی پیگیری مجدانه مشکلات مردم را از وظایف تمام مدیران دانست و افزود: برای تسریع در برطرف کردن مشکلات، تمام اداره‌ها موظف هستند که مکاتبات داخل شهرستان را تا 10 روز انجام دهند و در صورت برطرف نشدن با استان مکاتبه کنند.

محمدبیگی فرصت خدمت به مردم را توفیق الهی دانست که باید به بهترین نحو مطلوب و در راستای رضایت‌مندی آنها صورت گیرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های عبدالحسین داداشی معاون سابق سیاسی فرماندار لنگرود، جعفر نخستین را معاون جدید سیاسی فرماندار معرفی کرد.

*ضرورت شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لنگرود

معاون امور عمران و برنامه‌ریزی فرماندار لنگرود نیز در جلسه مذکور به‌کارگیری از تمام توان بخش دولتی و خصوصی برای بالندگی اقتصاد کشور را مورد تاکید قرار داد.

سعید ابراهیم‌پور با بیان اینکه خدمتگزاران بخش دولتی و خصوصی باید تمام توان خود را برای رشد و بالندگی کشور به‌کار گیرند، خاطرنشان کرد: برای رشد فضای کسب و کار، حمایت از سرمایه‌گذار و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مهم است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با جذب سرمایه‌گذاران شرایط لازم را برای ورود بخش‌خصوصی فراهم کنیم.

این مسئول درباره ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در لنگرود، اذعان کرد: شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و هدایت سرمایه‌گذاران به این منطقه کمک شایانی به اقتصاد و ایجاد اشتغال شهرستان لنگرود می‌کند.

وی هدف از تشکیل ستاد سرمایه‌گذاری لنگرود را برطرف کردن موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران و شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اجتماعی ذکر کرد.

معاون عمران فرماندار لنگرود هدایت سرمایه‌گذاران در بخش‌های مورد نیاز و ایجاد روحیه نشاط در بین مردم را از دیگر اهداف تشکیل ستاد سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

وی یادآور شد: برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری و تولید را امری مقدس خواند و تصریح کرد: تمام خدمتگزاران بخش دولتی و خصوصی باید توان خود را برای برطرف کردن کاستی‌ها و ایجاد فضای مناسب برای رشد و توسعه و بالندگی اقتصاد کشور به‌کار گیرند.

انتهای پیام/84002/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول