اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان اعلام کرد

پیگیری جدی نمایندگان برای تامین آب و برق کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: تامین آب و برق مورد نیاز مردم استان کرمان از سوی نمایندگان به صورت جدی پیگیری می‌شود.

پیگیری جدی نمایندگان برای تامین آب و برق کرمان

محمدمهدی زاهدی روز گذشته در حاشیه نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های غیردولتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نمایندگان استان کرمان جلسات متعددی را با مسئولان و تشکل‌های استان کرمان برگزار کردند.

وی از برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار کرمان و معاونان وی در روز گذشته خبر داد و بیان کرد: همچنین جلساتی با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان و معاونان وی، مدیران حوزه برق و تشکل‌های مردمی حوزه کشاورزی همراه با مسئولان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

زاهدی افزود: نمایندگان استان کرمان همچنین نشست‌هایی را با مدیرکل اطلاعات، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از جانبازان قطع نخاعی، مدیرکل فرودگاه‌ها و جمعی از معتمدان استان کرمان برگزار کردند تا هم به مشکلات مردم رسیدگی کنند و هم دغدغه‌های نمایندگان طرح و پیگیری شود.

وی با توضیح اجمالی در مورد مسائل مطرح شده در نشست‌های مختلف روز پرکار نمایندگان استان کرمان در روز گذشته ابراز داشت: بیشترین دغدغه نمایندگان استان کرمان در نشست با استاندار این خطه بحث بودجه سال 92 بود.

زاهدی تصریح کرد: در زمینه بودجه سال 92 یکی از اولویت‌های نمایندگان بحث مصوبات سفرهای ریاست جمهوری به استان کرمان بود و اینکه چه میزان از این مصوبات ناتمام مانده و اجرا نشده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بحث تامین آب برای کرمان به ویژه آب شرب مورد نیاز مردم و تامین برق مورد نیاز استان را از دیگر موارد مورد پیگیری در نشست مجمع نمایندگان با مدیران استان کرمان ذکر کرد و افزود: قرار شد تا نمایندگان نشستی را با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در این زمینه در تهران برگزار کنند. 

زاهدی ابراز داشت: از مسئولان استان کرمان خواهش کردیم تا برای تشکیل دومین جلسه نشست ستاد راهبردی توسعه استان اقدام کنند تا مصوبات جدیدی را داشته باشیم و مصوبات نخستین جلسه ستاد نیز پیگیری شود.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که اولویت در برگزاری نشست‌های مجمع نمایندگان استان کرمان با مجموعه‌های مختلف چگونه است، گفت: مجموعه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی برای برگزاری نشست با نمایندگان درخواست‌هایی را ارائه می‌دهند که بر اساس زمانبندی مشخص نشست‌ها برگزار می‌شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: همچنین بعضی از جلسات مجمع نمایندگان استان کرمان و مجموعه‌های مختلف بنا به درخواست نمایندگان و احساس نیاز برای پاسخگویی مسئولان برگزار می‌شود که نشست با استاندار و معاونان وی به درخواست نمایندگان بود.

زاهدی اذعان داشت: نمایندگان بنا بر ضرورت کارها جلساتی را برگزار می‌کنند و نشست با مدیرکل اطلاعات استان کرمان با درخواست نمایندگان و به علت مسائلی بود که دراستان مطرح است و لازم بود که جلسه مستقیمی با وی برگزار شود و این مسئول مواردی را توضیح دهد.

وی عنوان کرد: تمام نشست‌های مجمع نمایندگان استان کرمان با مجموعه‌های مختلف به طور قطع برای منافع و تامین بعضی از نیازهای مردم و توسعه استان کرمان است.

زاهدی همچنین کاهش مشکلات و کاستی‌هایی مانند آب و برق و رفاه و آسایش مردم را از دیگر دلایل برگزاری نشست‌های مجمع نمایندگان استان کرمان با مسئولان برشمرد.

وی افزود: در این نشست‌ها بعضی از مشکلات را به صورت مستقیم از زبان تشکل‌های مردمی به عنوان نمایندگان مردم می‌شنویم و گزارش‌های رسیده از مدیران و مردم برای انتقال مشکلات استان بسیار موثر است.

زاهدی گفت: همچنین بعضی از مدیران استانی که توان ندارند با مسئولان مافوق خود به صورت محکم سخن گویند و کار کنند، همچنین مسئولان مشکلات را به ما منتقل می‌کنند و ما آنها را پیگیری می‌کنیم که تمام این موارد به نفع استان کرمان است.

انتهای پیام/80019/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول