اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس:

گنجاندن کلمه قاچاق به جای صید غیرمجاز را پیگیری می‎کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان در راستای پیگیری تصویب قوانین مرتبط با صید غیرمجاز موضوع گنجاندن کلمه قاچاق به جای صید غیرمجاز را پیگیری می‎کنند.

گنجاندن کلمه قاچاق به جای صید غیرمجاز را پیگیری می‎کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شیلات گلستان، رحمت‎الله نوروزی در دیدار با مدیرکل شیلات گلستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‎های شیلات گلستان اظهار داشت: فعالیت‌های شیلاتی موجب افزایش تولید و رونق اشتغال و رفع معضل بیکاری در استان می‎شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان استان مسائل و مشکلات موجود در بخش کشاورزی را در کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرده و مشکلات بخش کشاورزی و شیلات استان را مجدانه پیگیری می‌کنند.

نوروزی با بیان اینکه تولید موجب توسعه‌یافتگی کشور می‎شود، بیان کرد: ما باید مسائل و مشکلات پیش روی تولید را از طریق مجمع نمایندگان استان پیگیری کنیم تا هرچه زودتر نتیجه مورد نظر حاصل شود.

به گفته وی، فعالیت‎های زیادی در حوزه تجربی و اجرایی در شیلات استان انجام شده که موجب بالندگی استان خواهد شد.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان و مسئولان دستگاه‎های اجرایی باید در جذب اعتبارات ملی و استانی تلاش بیشتری انجام داده و در این زمینه قوی‌تر عمل کنند.

وی افزود: با اجرایی کردن پروژه‎های بزرگ در زمینه شیلات می‎توان فضای کسب و کار را در استان فراهم کرده و با بکارگیری فارغ‎التحصیلان شیلات از روند رشد بیکاری در استان کاست.

نوروزی با اشاره به سایت 4 هزار هکتاری میگوی گمیشان گفت: توسعه سایت میگوی گمیشان موجب افزایش اشتغال و نیز افزایش سهم استان در صادرات غیرنفتی می‎شود.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت‎های بالقوه سایت میگوی گمیشان باید به فعلیت برسد افزود: محیط زیست باید راهکارهای لازم را برای رفع مشکلات زیست‎محیطی در  سایت میگوی گمیشان ارائه داده و با برداشتن موانع از سر راه شیلات زمینه را برای افزایش روند تولید در استان فراهم کند.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان استان در راستای پیگیری تصویب قوانین مرتبط با صید غیرمجاز موضوع گنجاندن کلمه قاچاق به جای صید غیرمجاز را پیگیری می‎کنند. 

در ادامه علی‎اکبر پاسندی مدیرکل شیلات گلستان با اشاره به موانع موجود بر سر راه توسعه میگوی استان گفت: اخذ مجوز سازمان حفاظت محیط زیست کشور برای کل سایت میگوی گمیشان، انتقال آب دریا به سایت که در حال مطالعه  توسط  مشاور است و تأمین اعتبار لازم برای آن و پرداخت تسهیلات بانکی به کارآفرینان بخشی از موانع و مشکلات موجود در توسعه سایت میگوی گمیشان است.

انتهای پیام/2307/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول