اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات ارتباطی شهرستان چرام پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که گیرنده‌های دیجیتال در سطح کهگیلویه و بویراحمد 90 درصد انجام شده است، گفت: مشکلات ارتباطی شهرستان چرام پیگیری می‌شود.

مشکلات ارتباطی شهرستان چرام پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام مسلم رحیمی عصر امروز در شورای اداری شهرستان چرام، اظهار کرد: اگر همکاری و تعامل مسئولان نباشد، خدمت‌رسانی به مردم به این سرعت و دقت انجام نمی‌گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که کار ما حالت مرکزیت دارد، گفت: امروز دشمنان ما از پیشرفت و ترقی کشور احساس خطر می­‌کنند، از این رو باید با هوشیاری به مقابله با دشمن بپردازیم.

وی یکی از راه­‌های مقابله با گیرنده‌­های ماهواره‌ و جنگ نرم را آموزش و اطلاع­‌رسانی آموزه­‌های دینی و مسائل اخلاقی دانست.

این مسئول با اشاره به این‌که مشکلات ارتباطی شهرستان را پیگیری خواهد کرد و همچنین از پیگیری برای مشکلات راه‌­اندازی گیرنده دیجیتال در شهرستان چرام خبر داد.

رحیمی موضوع گیرنده‌های دیجیتالی را اساسی دانست و خاطرنشان کرد: گیرنده‌های دیجیتال در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد 90 درصد انجام شده است.

وی افزود: چرام دارای استعدادهای درخشان فرهنگی است که در صورت حمایت از آنان، در آینده هم از وجود شخصیت­‌های بزرگ فرهنگی که مایه افتخار خانواده و کشور هستند، بهره­مند خواهیم شد.

مدیرکل صدا و سیما با اشاره به عدم کیفیت تصاویر آنالوگ از حذف سیستم آنالوگ در دنیا در آینده‌ای نزدیک و جایگزین شدن گیرنده دیجیتال به جای آن خبر داد.

این مسئول با بیان این‌که نباید عملکرد صدا و سیما را فقط در خبر ببینیم، متذکر شد: اولین انتظار ما از مسئولان این است که مردم را تشویق کنند.

وی وجود تیم خبرنگاری را در شهرستان چرام پتانسیل خوبی دانست و ابراز کرد: خبرنگاران با همکاری مسئولان و مردم در زمینه خبرهای تولیدی بیشتر کار کنند.

وی همچنین وجود خبرنگاران فعال در هر جامعه می‌تواند در آگاه‌سازی و رفع مشکلات آن منطقه مؤثر باشد.

رحیمی گیرنده دیجیتال را یکی از اجزای مهم برای دریافت برنامه‌های تلویزیونی دیجیتال ذکر کرد و بیان داشت: یک اکیپ فنی از صدا و سیمای استان خواهیم فرستاد تا مشکلات شهرستان چرام را از نظر دیجیتال بررسی کنند.

انتهای پیام/82002/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول