اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان تاکید کرد

افزایش همایش و سمینار‏های علمی برای مهندسین

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان با اشاره به برنامه‏های آموزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان گفت: همایش و سمینار‏های علمی برای مهندسین باید افزایش یابد.

افزایش همایش و سمینار‏های علمی برای مهندسین

رامین کیامهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‏های مدیریت آموزش سازمان برای مهندسین زنجانی در بخش‏های مختلفی انجام می‏شود.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های همایشی کاستی وجود دارد، افزود: باید در بخش اجرای سمینار و همایش‏های علمی برای مهندسین زنجانی فعالیت‎های بیشتری صورت گیرد.

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان برگزاری سمینار‏های علمی در سازمان نظام مهندسی زنجان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: برگزاری سمینار‏ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول سال انجام می‏شود که همواره نیازمند افزایش کمی و کیفی است.

کیامهر برگزاری دوره‏های آموزشی مختلف برای مهندسین را مورد تاکید قرار داد و گفت: دوره‏های آموزشی مورد نیاز مهندسین شناسایی و در موعد مقرر برگزار می‏شود.

وی به دوره‌های مورد نیاز مهندسین برای ارتقای پایه مهندسی اشاره کرد و افزود: عمده دوره‏های آموزشی برای ارتقای پایه مهندسی برگزار می‏شود.

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان برگزاری دوره‏های آموزشی سازه‏های سبک در سازمان نظام مهندسی را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: کیفی‏سازی برنامه‏های آموزشی در سازمان نظام مهندسی در دستور کار قرار دارد.

کیامهر به برگزاری دوره‌های مرتبط با انبوه‌سازی اشاره کرد و افزود: آموزش در بخش ساخت و ساز نیازمند افزایش بازدهی دوره‏ها است.

وی فعالیت پژوهشی را در بخش مسکن شهری زنجان مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برای توسعه بخش ساختمان در ابعاد مختلف نیازمند توجه به حوزه پژوهش هستیم.

انتهای پیام/73002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول