اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان مرکزی:

سلسله همایش‌های «مزه شیرین زندگی» در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری سلسله همایش‌های «مزه شیرین زندگی» در اراک خبر داد.

سلسله همایش‌های «مزه شیرین زندگی» در اراک برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: سلسله همایش‌های «مزه شیرین» زندگی با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین دهنوی از کارشناسان مجرب دینی و با هدف آشنایی خانواده‌ها با نحوه تربیت دینی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش‌ها از 29 دی ماه و با حضور خانواده‌های شرکت کننده در طرح چهره به چهره در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه طرح تربیتی چهره به چهره با هدف جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و اشاعه فرهنگ دینی هم‌اکنون در 43 کانون در حال برگزاری است، ادامه داد: اجرای طرح چهره به چهره موثرترین و ماندگارترین روش در تبلیغ آموزه‌های دینی است که ما در تلاش هستیم با برگزاری سلسله همایش‌های مزه شیرین زندگی بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در حلقه‌های چهره به چهره برای تربیت هرچه بهتر جوانان استفاده کنیم.

ذوالفقاری با تاکید بر اهمیت تربیت دینی جوانان و نوجوانان گفت: پرداختن به تربیت دینی جوانان می‌تواند آنان را از گرفتار شدن در دام‌های شیطانی نجات داده و در برابر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ایمن کند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها در زمینه تعلیم و تربیت دینی کودکان نقش ارزنده‌ای دارند، اظهار داشت: از آنجا که دوره جوانی بسیار مهم و با ارزش است و آینده کشور در اختیار جوانان است، خانواده‌ها باید تربیت دینی جوانان خود را جدی گرفته و به آن توجه کنند.

به گفته وی سلسله‌ همایش‌های مزه شیرین زندگی با موضوع نوجوانی و جوانی، مدیریت بلوغ فرزندان و ارتباط صحیح با فرزندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87001/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول