اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز انجام شد

همایش بزرگ پیامبر اعظم در هیرمند

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ شناخت پیامبر اعظم (ص) از دیدگاه فریقین در شهرستان هیرمند برگزار شد.

همایش بزرگ پیامبر اعظم در هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، امام جمعه شهرستان هیرمند در این همایش که ظهر امروز با حضور علمای شیعه و اهل سنت به منظور معرفی و تبیین ابعاد شخصیت حضرت محمد (ص) در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: خداوند متعال رسول اکرم (ص) را با صفات، ویژگی‌ها و امتیازاتی خاص بر دیگر پیامبران و سایر مخلوقات برتری داده و ممتاز ساخته است.

حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه افزود: اگر ما در آیات قرآن کریم دقت کنیم، می‌بینیم که پیامبر (ص) برای هدایت بشر مشقت‌های فراوانی را تحمل کرده است.

وی بیان کرد: پیامبر (ص) در برهه‌ای از زمان ظهور کرد که مردم در جهل و نادانی به سر می‌بردند از این‌رو پیامبر برای هدایت امت تلاش فراوان کرد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان هیرمند نیز در ادامه این همایش اظهار داشت: برگزاری این‌گونه همایش‌ها سبب ایجاد اتحاد و همدلی بین شیعه و سنی می‌شود.

مولوی یارمحمد آزارنیا براهویی ادامه داد: شناخت ابعاد شخصیتی پیامبر اکرم (ص) امری لازم و ضروری است چراکه عمل بر طبق سنت پیامبر، انسان را به سعادت، بزرگواری و اخلاق نیکو سوق می‌دهد و انسان می‌تواند به درجه عالی ایمان برسد.

سلطانعلی دهمرده فرماندار هیرمند نیز در ادامه گفت: بیان امتیازات و فضائل پیامبر اکرم (ص) بر اساس منابع شیعه و اهل سنت آثار سازنده و مثبت فراوانی دارد که می‌تواند دستمایه تقریب مذاهب اسلامی شود.

انتهای پیام/75004/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول