اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی روزهای 12 و 13 اسفند‌ماه

همایش آموزشی توجیهی انتخابات برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی از برگزاری همایش آموزشی توجیهی انتخابات ریاست‌ جمهوری، میان‌دوره‌ای شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری در روزهای 12 و 13 اسفند‌ماه سال‌ جاری خبر داد.

همایش آموزشی توجیهی انتخابات برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کاظم علی‌نژاد در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آموزشی توجیهی انتخابات ریاست‌جمهوری و میان‌دوره‌ای شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری که در سالن شماره 4 استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همایش آموزشی توجیهی انتخابات ریاست‌جمهوری و میان‌دوره‌ای شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری در روزهای 12 و 13 اسفند‌ماه سال‌جاری به میزبانی استانداری برگزار می‌شود، به طوری که این همایش در راستای توجیه و آشنایی با قوانین و مقررات، ارائه سیاست‌های برگزاری انتخابات آینده برپا می‌شود.

علی‌نژاد با بیان اینکه در روزهای اعلام شده کارگاه‌های آموزشی ویژه فرمانداران و بخشداران برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این گردهمایی مطالبی مانند کیفیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی، تشکیل هیئت‌های اجرایی، تبلیغات، جرائم و تخلفات به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع‌هایی مانند شکایات و چگونگی رسیدگی به آنها، اعلام داوطلبی و رسیدگی به صلاحیت افراد، تهدیدات و فرصت‌ها در برگزاری انتخابات، زمینه‌سازی برای رقابت سالم نیز در این جلسات مطرح می‌شود تا شرکت‌کنندگان پاسخ سؤالات و ابهام‌های خود را به دست آورند.

وی یکی از مهم‌ترین مباحث در این کارگاه‌ها را بررسی عوامل مؤثر در مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه و عوامل مؤثر در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه اعلام کرد و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته همواره انتخابات‌های کشور ما را رصد کرده‌اند بنابراین باید تلاش شود تا ضدانقلاب هیچ بهانه‌ای برای تبلیغ علیه نظام به دست نیاورد پس لازم است راهبردهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به طور دقیق تحلیل و عملیاتی شود.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر فراهم کردن بسترهای مشارکت فعال مردم در انتخابات، گفت: داشتن اخلاص در کارها از مهمترین عوامل نزول خیر و برکت محسوب می‌شود بنابراین باید در این زمینه با روحیه‌ای خالص برای خداوند تلاش شود چرا که فعالیت در این امر علاوه بر وظیفه سیاسی یک تکلیف دینی است.

انتهای پیام/61002/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول