اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

همایش منطقه‌ای زینبیون در آبپخش برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، همایش منطقه‌ای زینبیون در آبپخش برگزار شد.

همایش منطقه‌ای زینبیون در آبپخش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، بخشدار آبپخش صبح امروز در همایش منطقه‌ای زینبیون اظهار داشت: گسترش فرهنگ دینی در جامعه امری مهم و تاثیرگذار است و باید در این عرصه اهتمام بیشتری داشته باشیم.

احمد خرم‌روز افزود: امروز دشمنان با هجمه‌های فرهنگی و تبلیغاتی در صدد به زانو درآوردن نظام اسلامی هستند که همه باید با برنامه‌ریزی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی اضافه کرد: امروز بانوان در تمامی عرصه‌های اجتماعی حضور فعال و موثر دارند و نقش بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: تاثیرگذاری بانوان در جامعه از مباحث مهمی است که باید ساعت‌ها در ارتباط با آن به بحث و تحقیق پرداخت و ابعاد و زوایای گوناگون آن را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

خرم‌روز گفت: زنان در استقرار نظام جمهوری اسلامی نقشی مهم داشتند و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زمینه حضور فعال و گسترده بانوان در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، سیاسی و... هموار شد.

نقش زنان در تعالی جامعه مهم است

بخشدار آبپخش نقش زنان در تعالی جامعه را مهم ارزیابی کرد و افزود: زنان نقش تأثیرگذاری در تعالی افکار دارند و می‌‌توانند رشد فکری، سیاسی و علمی جامعه را رقم بزنند.

خرم‌روز بیان داشت: فراهم کردن شرایط برای حضور فعال بانوان در عرصه‌های اجتماعی یکی از ماموریت‌هایی است که مسئولان و مدیران باید با تمامی ابزار و امکاناتی که در اختیار دارند برای تحقق آن بکوشند.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات و معضلات اجتماعی بانوان، اضافه کرد: کمیته بانوان بخشداری آبپخش در سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و اقدامات گسترده‌ای در این خصوص انجام داده است.

خرم‌روز با اشاره به نقش زنان در مدیریت اقتصادی جامعه، بیان کرد: نقش زن در مدیریت اقتصادی خانه و خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است و بانوان ایران اسلامی باید با مدیریت صحیح خود برای مقابله با مصرف‌گرایی و اسراف که از آفت‌های جامعه هستند، تلاش کنند.

بخشدار آبپخش گفت: زنان می‌توانند با تجدیدنظر در عرصه اقتصاد و کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و کنترل معقول اقتصاد خانواده را بر عهده گیرند.

وی ادامه داد: به‌کارگیری توانمندی و قابلیت‌های بانوان نقش مهمی در رشد و توسعه کشور دارد و دولت‌های خدمت‌گذار نهم و دهم امکانات و بسترهای لازم برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه را هموار کرده است.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول