اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه آزاد گچساران صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین همایش ملی افزایش ارتقای مدیریت و مهندسی صنایع در گچساران

خبرگزاری فارس: نخستین همایش ملی مباحث راهکارهای افزایش ارتقای مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و با حضور اندیشمندان و صاحب نظران برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین همایش ملی افزایش ارتقای مدیریت و مهندسی صنایع در گچساران

دبیر علمی همایش ملی مباحث راهکارهای افزایش ارتقای مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، برگزار کنندگان همایش تلاش نموده‌اند تا از طریق برگزاری این همایش، بستر مناسبی را برای ارائه آخرین یافته‌های علمی ـ پژوهشی اساتید و پژوهشگران در زمینه تازه‌های مباحث راهکارهای افزایش ارتقای مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع فراهم کنند.

عباس طالب بیدختی ابراز داشت: این همایش ملی در تاریخ 18 و 19 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با حضور اندیشمندان و صاحب نظران برگزار می‌شود.

وی استقبال و حضور تعداد زیاد شرکت کنندگان از جمله اساتید و دانشجویان مقاطع مختلف در این همایش را نشان دهنده اهمیت و اهداف ویژه همایش دانست.

بیدختی اذعان داشت: این همایش در انتقال تجارب و ایده‌های پژوهشی به ویژه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی اثر بخش بوده و می‌تواند کمک بسیار زیادی در خلق ایده‌های نو باشد.

وی بهترین نوع انتشار کارهای پژوهشی را ارائه سخنرانی عنوان و تصریح کرد: در همایش‌هایی که در آن سخنرانی صورت می گیرد، می‌تواند در حاشیه جلسات به تبادل نظر و گفتمان با نگارنده بپردازند، در حالی که این امکان در مجلات و روش‌های مکتوب وجود ندارد.

دبیر علمی این همایش و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران افزود: این واحد دانشگاهی در تلاش است تحصیلات تکمیلی را گسترش داده و بستر رشد و بالندگی را برای دانشجویان خلاق و مبتکر فراهم سازد.

دریافت 700 مقاله در همایش افزایش ارتقای مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع

بیدختی خاطرنشان کرد: 700 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این تعداد مقاله دریافتی، 178 مقاله به عنوان سخنرانی و 333 مقاله به عنوان پوستر پذیرفته شده است.

وی با اشاره به دقت و حساسیت امر داوری این همایش بیان داشت: مقالات این همایش ملی را 48 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژو هشی کشور به صورت الکترونیکی داوری کرده‌اند و برای رعایت عدالت در پذیرش، مقالات بدون نام در اختیار داوران قرار گرفته است.

بیدختی تصریح کرد: محورهای ارائه مقاله در بخش حسابداری این همایش با عنوان‌های‌ سیستم‌های اطلاعات حسابداری، نقش حسابداری در توسعه بازار سرمایه، اطلاعات حسابداری در ارزیابی شرکت‌ها، کاربرد روش‌های هزینه‌یابی در حسابداری مدیریت، نقش اطلاعات حسابداری در بهبود کسب و کار و اقتصاد کشور است.

وی، تولید ناب و حسابداری مدیریت، یافته‌های نوین در حسابداری، نقش حسابداری در افزایش تولید ملی، استانداردهای حسابداری و حسابرسی و نیز روش‌های تأمین مالی در سازمان‌ها را از دیگر محورهای ارائه مقاله در بخش حسابداری این همایش برشمرد.

دبیر علمی همایش ملی راهکارهای افزایش ارتقای مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع با اشاره به محورهای مقالات بخش مدیریت این همایش ابراز داشت: مدیریت و تکنیک‌های بهینه‌سازی شامل 5S، شش سیگما، کایزن و ...، افق‌های نوین در مدیریت، مدیریت دانش، سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت، مدیریت رفتار در سازمان‌ها،  مدیریت زمان در سازمان‌ها، کارآفرینی، نقش مدیریت در افزایش تولید ملی در این بخش به دانش‌پژوهان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش مدیریت صنایع مقالات با عنوان‌های کاربرد منطق فازی و روش‌های تصمیم‌گیری، روش‌های فرا ابتکاری در مهندسی صنایع، هوش مصنوعی و سیستم‌های خبره، طراحی و مدیریت زنجیره تأمین، برنامه‌ریزی حمل و نقل، مدیریت پروژه، مدیریت کیفیت، مدیریت برنامه‌ریزی تغییرات، مهندسی ارگونومی و نیز نقش مهندسی صنایع در تولید ملی عرضه شده است.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول