اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

برگزاری 4 همایش فریضتین در دانشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور از برگزاری چهار همایش علمی، فرهنگی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌های کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

برگزاری 4 همایش فریضتین در دانشگاه‌های کشور

حجت‌الاسلام محمدحسین توانایی در حاشیه همایش رؤسای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تاکنون 26 همایش علمی، فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر با فراخوان مقاله در دانشگاه‌های کشور برگزار شده است. 

وی آسیب‌شناسی امر به معروف و نهی از منکر، علل رواج بی‌تفاوتی در جامعه، شیوه‌های ترویج تذکر لسانی در جامعه، ابعاد روانشناسی و نگاه سیاسی و یا حقوقی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر را از جمله موضوعات 26 همایش برگزار شده در حوزه اجتماعی برشمرد.

مدیر پژوهش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور خاطرنشان کرد: از بین 100 تا 300 مقاله ارسال شده به دبیرخانه هر یک از همایش‌های برگزار شده بین 11 تا 15 مقاله انتخاب شده و در یک مجموعه به چاپ می‌رسد.

به گفته وی مجموعه مقالات چاپ شده، به عنوان دستاوردهای این‌ ستاد‌ها به دستگاه‌های مختلف ابلاغ می‌شود تا بتوانند با استفاده از آن برای احیای این فریضه الهی تلاش کنند.

توانایی، تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری با موضوع فریضتین، تألیف کتاب‌هایی با موضوع فریضتین و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

به گفته وی کتب تألیف شده، پژوهش‌های علمی و پایان‌نامه‌های دانشجویی ارشد و دکترا در سایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گردآوری و در اختیار مخاطبین و پژوهشگران کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت 31 ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در 31 استان کشور یادآور شد: هر کدام از این ستادها دارای پنج معاونت و هر معاونت دارای چهار زیرمجموعه است. 

انتهای پیام/2406/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول