اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد

خرید دستگاه DNA برای پزشکی قانونی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از خرید دستگاه تشخیص DNA در پزشکی قانونی مازندران خبر داد.

خرید دستگاه DNA برای پزشکی قانونی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری علی‌عباسی در دیدار، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از روند خدمات پزشکی قانونی در مازندران اظهار داشت: پزشک قانونی مظلوم واقع شد و ساختار پزشک قانونی به خوبی تعریف نشد.

وی تصریح کرد: بسیاری پزشکی قانونی را با جواز دفن می‌شناسند و این در حالی است که از 120 هزار پرونده بررسی شده در پزشکی قانونی 2 هزار و 500 مورد تشخیص علت مرگ بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران به سختی‌های کار پزشکی قانونی اشاره کرد و بیان داشت: نظر پزشکی قانونی در پرونده‌های مهجوریت و معاملات میلیاردی نیز اثرگذار است.

این مسئول پزشکی قانونی در مازندران با تاکید بر سختی کار در پزشکی قانونی بیان داشت: کار این ارگان بسیار سنگین است ولی جایگاهش مغفول مانده است.

وی در ادامه از خرید دستگاه DNA در پزشکی قانونی مازندران خبر داد و بیان داشت: با خرید این دستگاه بسیاری از معضلاتی که در حوزه اجتماعی رخ می‌دهد قابل تشخیص است.

عباسی با اشاره به خرید زمین 2.5 هکتاری در مسیر جاده ساری به قائمشهر برای احداث ساختمان پزشکی قانونی استان، اظهار داشت: کار ساخت ساختمان پیشرفته پزشکی قانونی در مرکز استان مازندران شروع شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران ادامه داد: عملیات ساخت و ساز ساختمان پزشکی قانونی مازندران در حال حاضر 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قصد ما این است که این ساختمان دو ساله آماده شود.

وی دیگر مشکلات پزشکی قانونی در مازندران را کمبود نیرو در این بخش عنوان کرد و گفت: در بسیاری از شهرها با تعداد زیادی مراجعه کننده و کمبود پرسنل مواجه هستیم و برای جذب نیرو مجوز نداریم و از لحاظ جذب نیرو در تنگنا هستیم.

انتهای پیام/86004/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول