اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی

مجمع سالانه هیئت پزشکی ورزشی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مجمع سالانه هیئت پزشکی ورزشی استان قم با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با هدف بررسی عملکرد این هیئت برگزار می‌شود.

مجمع سالانه هیئت پزشکی ورزشی قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع سالانه هیئت پزشکی ورزشی استان قم امروز با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، عباس جهان‌بینی، مدیرکل ورزش و جوانان این استان، اعضای مجمع هیئت پزشکی ورزشی استان قم، کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع این هیئت برگزار می‌شود تا رئیس و اعضای این هیئت گزارشی از عملکرد یک ساله این هیئت ارائه دهند.

در مجمع سالانه این هیئت بررسی عملکرد هیئت پزشکی ورزشی استان قم در طول یک سال گذشته به ریاست محمد گلفشان با ارائه گزارشی از مهم‌ترین بخش‌های عملکرد و فعالیت‌های هیئت در یک سال قبل تاکنون نیز انجام خواهد شد.

ارائه آمار بیمه‌شدگان ورزشی در سطح استان قم، تعداد ورزشکاران آسیب دیده از حوادث ورزشی، اعزام‌های ورزشکاران به استان تهران برای درمان تخصصی آسیب‌های ورزشی، آمار رویدادهای پوشش داده شده هیئت برای امور پزشکی، برنامه‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و آمارهای عملکرد هیئت مهم‌ترین موضوع‌هایی هستند که پیش از برگزاری مجمع سالیانه توسط رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم یعنی محمد گلفشان در دومین دوره حضور وی در این هیئت ارائه خواهند شد.

در طول هفت سال گذشته هیئت پزشکی ورزشی در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله خود یکی از موفق‌ترین هیئت‌های ورزشی استان به‌ شمار می‌رود که انتظار اداره کل ورزش و جوانان این است که با تقویت تلاش و به کار گرفتن توان بیشتر در خدمت به جامعه ورزش استان فعالیت خود را تقویت کند.

در مجمع سالانه هیئت پزشکی ورزشی استان قم کارشناسان ورزش و جوانان، نمایندگان برخی باشگاه‌های ورزشی بانوان و آقایان استان و همچنین اعضای هیئت پزشکی ورزشی و اعضای مجمع نیز حضور دارند که آنها نیز می‌توانند نظرات و پیشنهادها و خواسته‌های خود را بیان کنند تا رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به مسائل مطرح شده پاسخ دهند.

انتهای پیام/2258/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول