اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی گچساران:

12 اکیپ جامعه پزشکی به روستاهای گچساران اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران گفت: 12 اکیپ جامعه پزشکی این شهرستان تا پایان سال به روستاها و مناطق محروم گچساران اعزام می‌شوند.

12 اکیپ جامعه پزشکی به روستاهای گچساران اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رحیم محمدی امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های بسیج سازندگی این شهرستان اظهار کرد: بسیج سازندگی در آبادانی، توسعه و خدمت‌سانی به مردم محروم و آسیب‌پذیر شهری، روستایی و عشایری مناطق کمتر توسعه یافته نقش مهم و مؤثری داشته است.

وی ادامه داد: در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این مناطق، بسیج سازندگی طرح اعزام اکیپ‌های بسیج جامعه پزشکی به روستاهای گچساران را اجرایی کرده است.

مسئول بسیج سازندگی گچساران یادآور شد: کمک به ارتقای سطح سلامت جامعه با بهره‌گیری از توان رده‌های بسیج از اهداف مهم بسیج جامعه پزشکی است.

محمدی با اشاره به اعزام اکیپ جامعه پزشکی این شهرستان به روستاها و مناطق محروم، معاینه عمومی، کنترل فشار خون، ارائه داروهای رایگان و آموزش‌های بهداشتی را از جمله این خدمات پزشکی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان گچساران و بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه این شهرستان اجرایی می‌شود.

محمدی بیان کرد: در اعزام بسیج جامعه پزشکی هزینه ویزیت و دارو به صورت رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه از سوی مردم نیست.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 28 اکیپ با اعتباری افزون بر 120 میلیون ریال به مناطق محروم اعزام شده که تا پایان سال اعزام 12 اکیپ دیگر در دستور کار است.

اجرای ده‌ها پروژه عمرانی و خدماتی توسط بسیج سازندگی گچساران

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران با تأکید بر لزوم تلاش هر چه بیشتر در راستای افزایش خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی گچساران پروژه‌های مختلف را در دست اجرا دارد.

محمدی افزود: اجرای موفق برنامه‌ها و پروژه‌های بسیج سازندگی گچساران نتیجه تعامل با دیگر نهادها و ادارات است.

وی گفت: احداث خانه عالم، پایگاه مقاومت بسیج، کانال کنترل سیلاب، تعمیر و ساخت مسجد از جمله فعالیت‌ها و پروژه‌های بسیج سازندگی گچساران است.

محمدی اقدامات زیست محیطی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی، باغات و نباتات و منابع طبیعی در مناطق مختلف گچساران و باشت را از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی این شهرستان‌ها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی برای اجرای مطلوب پروژه‌ها و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مناطق محروم و روستاها تلاش مضاعف دارد، خاطرنشان کرد: جوانان و اعضای بسیج سازندگی گچساران در قالب اکیپ‌های مختلف، خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم را افتخاری برای خود می‌دانند.

انتهای پیام/82001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول