اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

خدمت به مردم و حمایت تمام قد از نظام وظیفه دهیاران است

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: دهیاران باید در همه حال خادم روستاییان بوده و در هر شرایطی حمایت تمام قد از نظام داشته باشند.

خدمت به مردم و حمایت تمام قد از نظام وظیفه دهیاران است

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید‌ناصر رضایی در نشست با دهیاران شهرستان باشت اظهار کرد: مردم به دهیاران به عنوان کسی که می‌توان حلال مشکلات آن‌ها باشد؛ نگاه می‌کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان باشت افزود: نقش و جایگاه دهیاران در روستاها فراگیر و همه جانبه است و در حوزه زیرساخت‌ها و همچنین موضوعات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و عمرانی باید نقش معنوی و پیشنهاد دهنده خود را به خوبی ایفا کنند.

رضایی گفت: حرکت، رفتار و گفتار دهیاران باید در جهت همدلی، همراهی، صمیمیت و وحدت بین مردم و هم‌سویی آن‌ها برای مشارکت و کمک در کاهش مشکلات و کمبودها باشد.

 وی با بیان این‌که دهیاران باید بسیاری از مشکلات را با تدبیر و درایت و با کمک خود مردم برطرف کنند، تصریح کرد: از سوی دیگر به دلیل محدود بودن میزان منابع باید حجم بالای مشکلات را به خوبی مدیریت کنند.

این مسئول تأکید کرد: دهیاران باید در اندیشه تولید درآمد و افزایش منابع با تشکیل تعاونی دهیاران و با مشارکت بخش خصوصی باشند.

فرماندار شهرستان باشت توجه به شرایط زیست محیطی و حفاظت و صیانت از آن و حفاظت و صیانت از بیت‌المال را به صورت کلی از اهم وظایف دهیاران دانست و گفت: دهیاران باید به دنبال توسعه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و ترویج و توسعه هر چه بیشتر بخش کشاورزی در روستاها باشند.

رضایی به فراهم آوردن زمینه برای آموزش روستاییان توسط فنی و حرفه‌ای با توجه به استعدادها و منابعی که وجود دارد اشاره و عنوان کرد: توجه به ساخت و سازها و توجه به قانون‌مند بودن آن‌ها و زیباسازی فضای روستاها از دیگر وظایف دهیاران است.

انتهای پیام/82007/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول