اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همراه تجلیل از خبرنگار فارس

دهیاران فعال در ثبت وقایع حیاتی آمل معرفی شدند

خبرگزاری فارس: در مراسم تجلیل از دهیاران فعال در زمینه ثبت وقایع حیاتی، از خبرنگار فارس در شهرستان آمل تجلیل شد.

دهیاران فعال در ثبت وقایع حیاتی آمل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صبح امروز در جلسه‌ای در بخشداری امامزاده عبدالله (ع) با حضور بخشدار این بخش و علی هاشمی‌نسب رئیس اداره ثبت‌احوال آمل از سه دهیار نمونه در ثبت به موقع وقایع حیاتی شهرستان آمل تجلیل شد و همچنین در این نشست از خبرنگار فارس به دلیل داشتن بیشترین تلاش در درج اخبار این بخشداری و اداره ثبت‌احوال با اهدای هدیه و لوح تقدیر قدردانی شد.

بخشدار امامزاده عبدالله (ع) شهرستان آمل در این نشست با تأکید بر این‌که ثبت به موقع وقایع از وظایف دهیاران است، عنوان کرد: داشتن آمارهای به موقع برای برنامه‌ریزی توسعه‌ای در روستاها و بخش ضروری است.

یحیی عسگری‌پور با اعلام این‌که دهیاران باید در این زمینه جدیت داشته باشند، گفت: در یک سال اخیر با هماهنگی اداره ثبت‌احوال شهرستان، دهیاران این بخش عملکرد مثبتی در این زمینه داشته‌اند.

وی اظهار داشت: به همین دلیل سه نفر از دهیاران فعال در زمینه ثبت وقایع حیاتی در شش ماه نخست امسال تجلیل می‌شوند که امیدواریم این زمینه‌ای برای تلاش بیشتر سایر دهیاران باشد.

عسگری‌پور همچنین با تقدیر از عملکرد خبرگزاری فارس در شهرستان آمل عنوان کرد: اطلاع‌رسانی شرط اساسی هر توسعه‌ای است و این عمل سبب می‌شود که بتوان نقاط قوت هر مجموعه‌ای را ارائه کرد.

وی افزود: خبرگزاری فارس در طول این مدت توانسته‌ است همکار خوبی برای بخشداری امامزاده عبدالله (ع) در راستای توسعه‌بخش باشد.

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان آمل نیز در سخنانی با اعلام این‌که در هفته ثبت که هفته‌های گذشته برگزار شد آمل میزبانی برنامه‌های استانی را بر عهده داشت، گفت: یکی از قول‌هایی که مدیرکل ثبت‌احوال استان دادند تأسیس نمایندگی ثبت‌احوال بخش امامزاده عبدالله (ع) بود که امیدواریم با پیگیری‌های مناسب این امر محقق شود.

علی هاشمی‌نسب با تأکید بر این‌که با همکاری دهیاران ثبت وقایع حیاتی در این شهرستان با آمار رو به رشدی مواجه بوده است، افزود: امیدواریم دهیاران بخش‌های دیگر نیز نسبت به این امر اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس در این زمینه عنوان کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و بسیاری از آگاهی‌ها به مردم از طریق همین رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

هاشمی‌نسب خواستار اطلاع‌رسانی بیشتر در زمینه فعالیت‌های ثبت‌احوال شد و با اشاره به فعالیت‌های گسترده این مجموعه عنوان کرد: اطلاع‌رسانی سبب بهره‌گیری مردم از خدمات بیشتر می‌شود.

انتهای‌پیام/86011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول