اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

دهیاران به مسائل فرهنگی روستاها توجه بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام گفت: دهیاران باید در کنار انجام کارهای عمرانی به مسائل فرهنگی روستاها نیز توجه بیشتری کنند.

دهیاران به مسائل فرهنگی روستاها توجه بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز حجت‌الاسلام جعفر طزری در حاشیه نشست با دهیاران با اشاره به سخنانی در زمینه مسائل فرهنگی و ضعف این مسائل در روستا اظهار کرد: رفع مسائل و مشکلات فرهنگی در روستا باعث می‌شود بقیه مسائل هم در روستا رفع شود.

امام جمعه چرام تصریح کرد: در مراسم‌ها، ولادت‌ها و شهادت‌ها با نصب پلاکارد و اطلاع‌رسانی به مردم به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی احترام بگذاریم.

وی با بیان اهمیت خدمت‌رسانی به مردم عنوان داشت: دهیاران باید در کنار انجام کارهای عمرانی به مسائل فرهنگی روستاها نیز توجه کنند و ضمن ارتباط مستمر با مسئولان در جهت معرفی روستاهای خود تلاش داشته باشند.

این مسئول با اشاره به این‌که دهیاران باید با مردم نشست داشته باشند از دهیاران خواست تا در پررنگ‌تر شدن مناسبت‌های مختلف در روستاها تلاش کنند.

حجت‌الاسلام طزری در ادامه از دهیاران خواست با تعامل یکدیگر مسائل و مشکلات روستاهای خود را بررسی کرده و سعی داشته باشند مردم را به وحدت و اتحاد دعوت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام از حاضرین خواست که همیشه سعی کنند مردم را به صلح و دوستی دعوت کرده و از بیان صحبت‌های تنش‌زا در سطح شهر و روستاها بپرهیزند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر در بیشتر روستاها دهیارانی با مدارک علمی بالایی درصدد رفع مسائل و مشکلات روستاییان هستند، یادآور شد: وجود دهیاران ظرفیت خوبی برای مدیریت روستا ها به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

طزری وجود مدیران و مسئولان دلسوز که صادقانه در کشور خدمت می‌کنند را یک نعمت برای جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید از زندگی معصومان درس بگیرند و احساس محبت، دستگیری از قشر پایین جامعه و حل مشکلات مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول