اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گتوند:

فروشگاه‌های عرضه آبزیان در گتوند متمرکز می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار گتوند از ایجاد تمرکز در فروشگاه‌های عرضه آبزیان گتوند خبر داد و گفت: بهداشت در بازارچه عرضه آبزیان گتوند بهبود می‌یابد.

فروشگاه‌های عرضه آبزیان در گتوند متمرکز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، محسن شکری‌زاده صبح امروز در بازدید از بازار مرکزی شهر گتوند اظهار داشت: رعایت بهداشت در بازار عرضه آبزیان استان خوزستان بهبود می‌یابد و به این دلیل در تلاش هستیم تا وضعیت را با ایجاد تمرکز در عرضه کنندگان آبزیان در محلی خاص از بازار این شهرستان ارتقا دهیم.

*محل پارک وسایل نقلیه بازارچه ساماندهی شد

وی با اشاره به مشکلات این بازارچه اظهار داشت: در نخستین گام برای حل مشکلات این بازارچه اقدام به ساماندهی محل پارک وسایل نقلیه کرده و البته همکاری مردم نیز در این میان بسیار مهم است.

شکری‌زاده تاکید کرد: از تمام واحدهای صنفی این بازارچه نیز می‌خواهیم نسبت به رعایت موارد بهداشتی و حریم عابر پیاده در دو طرف بازارچه اقدامات لازم را انجام دهند.

*با سد معابر در بازار مرکزی برخورد می‌شود

وی با بیان اینکه باید در راستای بهبود تردد مردم تلاش کرد، افزود: شهرداری در این زمینه با سد معابر در بازار مرکزی شهر برخورد خواهد کرد.

شهردار گتوند با اشاره به اینکه شهرداری تلاش دارد تا علاوه بر ارتقای سطح بهداشت در راستای بهبود نظم و انضباط شهری در بازار این شهرستان گامی متعالی‌تر بردارد، گفت: در اینباره نیازمند همکاری همه مردم به ویژه واحدهای صنفی موجود در این بازار هستیم.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول