اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران تاکید کرد

تبیین اهداف استکبارستیزی ملت برای جوانان

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: اهداف طاغوت‌ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران در جوانان باید بیشتر از این تبیین شود.

تبیین اهداف استکبارستیزی ملت برای جوانان

احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 19 دی سال 1356 تأثیر زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

این مسئول با اشاره به تأثیر این حماسه در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نمی‌توان تأثیر این روز حماسی را در پیروزی انقلاب اسلامی نادیده گرفت.

فرماندار چالدران ادامه داد: حماسه 19 دی ماه سال 1356 برای حراست از کیان اسلام و مرجعیت و اعلام وفاداری به امام خمینی (ره) بود.

وی این روز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب عنوان کرد و گفت: درسی که از این روز می‌گیریم درس ولایت‌مداری و باورهای دینی است.

قلی‌پور با بیان اینکه مردم قم همواره در ولایت‌مداری زبانزد خاص و عام هستند، افزود: اهداف طاغوت‌ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران در بین نسل نوپا باید بیشتر از این تبیین شود.

فرماندار چالدران بر گرامیداشت این روز تاکید کرد و متذکر شد: به پاس خون شهدای 19 دی ماه باید این روز حماسی توسط آحاد مردم ایران گرامی داشته شود.

این مسئول در پایان با اشاره به هدف از این قیام، اعلام کرد: حرکت مردمی ملت در 19 دی تنها یک هدف را داشت و آن نیز دفاع از ولایت بود.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول