اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس‌جمهور اعلام کرد

آمادگی 19 تیم برای توجیه مدیران در اجرای طرح مهرآفرین

خبرگزاری فارس: معاون راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس‌جمهور گفت: 19 تیم برای توجیه مدیران سراسر کشور در خصوص طرح مهرآفرین آماده شده‌اند.

آمادگی 19 تیم برای توجیه مدیران در اجرای طرح مهرآفرین

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هاجر تحریری نیک‌صفت پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی طرح مهر آفرین که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دولت‌های نهم و دهم خدمات بسیاری در عرصه‌های مختلف داشته‌اند و همین امر باعث شده تا زمینه کافی برای بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مجرب در بخش‌های مختلف دولت فراهم شود.

وی افزود: اجرای طرح مهرآفرین یکی از طرح‌هایی است که با اجرای آن می‌توان شاهد استقرار سیستم سالم اداری بود و به این ترتیب راه‌های مناسب برای افزایش سطح مدیریت هموار می‌شود.

معاون راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به آمادگی 19 تیم برای توجیه مدیران سراسر کشور در خصوص طرح مهرآفرین، ابراز داشت: این طرح باید برای تمام مدیران اجرایی تشریح شود و به همین دلیل باید زمینه برای آشنایی بهتر و بیشتر مدیران با آن فراهم شود.

وی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه اجرای چنین طرح‌هایی به نفع نظام اداری است، گفت: این طرح برای افزایش بهره‌وری نظام اداری بوده و به همین دلیل تاثیر شگرفی در سیستم اداری خواهد داشت بنابراین باید تمام مسئولان اعم از اجرایی و نظارتی در این خصوص همکاری داشته باشند.

تحریری نیک‌صفت با اشاره به تبیین وظایف و اختیارات مسئولان استانی در این طرح عنوان کرد: طرح مهرآفرین می‌تواند زمینه لازم برای ایجاد مدیریت جامع را فراهم کرده و زمینه شغلی برای بسیاری از نیروهای جامعه را هموار کند.

وی استخدام نیرو در دستگاه‌های دولتی را کاملا مطابق قانون دانست و خاطر نشان کرد: در صورتی که این طرح با قوانین کشور مغایرت داشته باشد به‌طور حتم مسئولان نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند اما نکته جالب اینجاست که طرح مهرآفرین به‌طور کامل منطبق بر قوانین کشور بوده و جای هیچ سئوالی در آن نمانده است.

معاون راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: تمام نهادهای اجرایی موظف به همکاری در این طرح هستند.

انتهای پیام/61012/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول