اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خبر داد

کشف محموله 190 هزار عددی پان‌پراک در چابهار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف یک محموله 190 هزار عددی پان‌پراک در این شهرستان خبر داد.

کشف محموله 190 هزار عددی پان‌پراک در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمدرضا کاظمی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری 12 شهرستان چابهار به یک دستگاه تویوتا کرولا که در سطح شهر در حال حرکت بود، مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران به خودرو دستور ایست داده که توجهی نکرده و به تعقیب خودرو پرداختند و موفق شدند در یک عملیات پلیسی، خودرو مذکور را در ایست و بازرسی نیروهای سپاه پاسداران توقیف کنند.

فرمانده انتظامی چابهار ادامه داد: در بازرسی از خودرو، 2 هزار بسته پان‌پراک که حاوی 190 هزار عدد پان‌پراک بود کشف و ضبط شد و راننده خودرو به نام «رحیم بخش.س» نیز دستگیر شد.

کاظمی هم‌چنین از کشف یک دستگاه خودروی سواری پژو روآ خبرداد و گفت: سارقی که برای اوراق کردن این خودرو مسروقه به یکی از تعمیرگاه‌های سطح شهر مراجعه کرده بود با هوشیاری صاحب مغازه که متوجه سرقتی بودن ماشین شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: با تماس این شهروند قانون‌مدار با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند و قبل از متواری شدن این سارق، خودرو مسروقه را کشف و سارق آن را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چابهار در ادامه همکاری و مشارکت مردم با پلیس را یک سرمایه اجتماعی برای نیروی انتظامی ذکر کرد که موجب برقراری امنیت پایدار و برخورد قاطعانه‌تر پلیس با مجرمان می‌شود و از شهروندان خواست از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و دفتر نظارت همگانی 197 مأموران انتظامی را در برقراری نظم و امنیت در جامعه یاری رسانند.

انتهای پیام/75003/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول