اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی خبر داد

تخصیص 160 میلیارد تومان برای تکمیل آبرسانی جم توسط وزارت نفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از تخصیص 160 میلیارد تومان برای تکمیل و توسعه شبکه آبرسانی جم توسط وزارت نفت خبر داد.

تخصیص 160 میلیارد تومان برای تکمیل آبرسانی جم توسط وزارت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح دستاوردهای برگزاری نشست هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در عسلویه اظهار داشت: نشست هفته گذشته هیئت مدیره نفت در پارس‌جنوبی دستاوردهای ارزشمندی داشت که امیدوار هستیم استفاده لازم را ببریم.

وی افزود: توجه به محیط پیرامونی از مهم‌ترین اولویت‌های منطقه ویژه پارس و صنعت نفت است و در سال جاری شاهد اقدامات ارزشمندی در این عرصه هستیم.

مدیرعامل پارس‌جنوبی از اختصاص 265 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در نشست هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در عسلویه پس از ارایه برنامه‌های پیشنهادی سازمان منطقه ویژه پارس مصوب شد اعتباری بالغ بر 2650 میلیاردریال از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران برای توسعه استان بوشهر اختصاص یابد.

160 میلیارد تومان برای شبکه آبرسانی جم

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از تخصیص 160 میلیارد تومان برای شبکه آبرسانی جم توسط وزارت نفت خبر داد و افزود: به منظور خدمت رسانی بهتر به ساکنان بومی شهر جم و همچنین نیروهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ساکن در شهرک های مسکونی شهر جم، در این نشست  مبلغ 1600 میلیارد ریال برای تکمیل و توسعه پروژه شبکه آبرسانی به شهر جم اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه در شهرستان جم، بیش از 90 روستا و همچنین شهرها و شهرک‌های مسکونی از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

 نصوری با اشاره به نقش شهرستان کنگان به عنوان میزبان عظیم‌ترین پروژه‌های صنعت نفت کشور گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و  نظر موافق مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت، تسریع در اجرایی شدن مصوبه دور سوم سفر هیئت دولت به استان بوشهر در زمینه اختصاص مبلغ 1060 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان کنگان، از دیگر دستاوردهای مهم این نشست بود.

وی یادآور شد: با اجرایی شدن برخی از پروژه‌های برنامه‌ریزی شده در قالب این مصوبه شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش شهرستان کنگان خواهیم بود.

یک میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان کنگان

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: تجهیز بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت در منطقه یکی از دغدغه‌های سازمان منطقه ویژه پارس محسوب می‌شد که با همراهی خوب اعضای هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در این نشست مبلغ 10 میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز این بیمارستان تخصیص یافت.

نصوری بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای توسعه استان بوشهر بهره می‌بریم و صنعت نفت همواره حمایت خوب و قابل قبولی از محیط پیرامونی داشته است.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول