اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

تبلور خدمت به مردم رفع مشکلات آنهاست

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تبلور خدمت به مردم در رفع مشکلات و بازکردن گره‌های کاری آنها است.

تبلور خدمت به مردم رفع مشکلات آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در جمع کارکنان جدیدالورود دستگاه قضایی استان کرمان اظهار داشت: انسان‌های بی‌هدف دچار روزمرگی و سکون شده و هرگز قادر نیستند پله‌های ترقی را طی کنند.

وی با بیان اینکه کارکنان باید از ابتدای ورود به سیستم کاری برای خود هدف تعریف کرده و آن را دنبال کنند، افزود: در بدو ورود به سیستم شغلی، همه خدمت به خلق را به عنوان قصد و نیِت خود ذکر می‌کنند، اما باید دانست، تبلور خدمت به خلق در رتق و فتق امور مردم، رفع مشکلات و باز کردن گره‌های کاری آنها است.

توکلی نگاه به گذشته و یادآوری طی طریق تا جایگاه فعلی را از عوامل جلوگیری از روزمرگی برشمرد و تصریح کرد: انسان‌هایی که گذشته خود را فراموش نمی‌کنند به روزمرگی دچار نشده و طلبکار مردم و جامعه نیستند، بلکه همواره خود را مدیون و وام‌دار جامعه دانسته و در صدد خدمت به مردم هستند.

وی دوری از منفی‌گرایی و اهتمام به مثبت‌اندیشی را در محیط کاری خواستار شد و بیان کرد: انسان مثبت‌اندیش با تلقین مثبت نسبت به همه نظر خوب دارد، اما انسان منفی‌گرا به همه بدبین بوده و با این بدبینی شرایط را برای خود و دیگران سخت می‌کند.

توکلی با بیان اینکه اگر ما در چهارچوب دین و اخلاق حرکت کرده و بنده خوبی برای او باشیم، خدا خود ارتباط ما با مردم را اصلاح می‌کند، عنوان کرد: بنده خدا خادم خوبی نیز برای مردم است و همواره در مسیر خدمت به خلق گام بر می‌دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان التزام به انضباط اداری را خواستار شد و گفت: انضباط اداری بخشی از شخصیت هر فرد است که باید در سنوات اولیه خدمت در او نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت موازین انضباطی طبق قرارداد کاری با قوه قضائیه برای هر یک از کارکنان الزامی است و تخطی از آن به منزله شبهه در حقوق دریافتی و لقمه حرام است که برکت را از کار زندگی انسان می‌برد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول