اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه خرم‌آباد:

بسیج در خدمت اقشار مختلف جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه خرم‌آباد گفت: بسیج به عنوان چشمه احساس و مهربانی و نهادی در خدمت همه اقشار جامعه است.

بسیج در خدمت اقشار مختلف جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ماشاءالله بازگیر صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت حضرت سیدالشهدا (ع) فرمانداری شهرستان خرم‌آباد گفت: بسیج در همه کارها موفق عمل کرده و هر جا کاری به این قشر محول شده به درستی آن را انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه خرم‌آباد به فلسفه تشکیل بسیج و وظایف این نیروی مردمی اشاره کرد و از بسیج به عنوان چشمه احساس و مهربانی و نهادی در خدمت همه اقشار جامعه یاد کرد.

وی در ادامه به تشریح اهمیت و جایگاه ویژه دستگاه‌های اجرایی و به‌ویژه فرمانداری خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: پایگاه مقاومت حضرت سیدالشهدا (ع) فرمانداری شهرستان خرم‌آباد حوزه ابوذر غفاری از پایگاه‌های ارزشمند بسیج است که این جایگاه ارزشمند حاصل زحمات دیگر فرماندهان و اعضای این پایگاه در حال و گذشته است که امید است، با مدیریت و فرماندهی جدید همچون گذشته شاهد موفقیت این پایگاه مقاومت و نیروهای ارزشی آن باشیم.

گفتنی است، در جلسه‌ای که با حضور ماشاءالله بازگیر فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، فرهادی فرمانده حوزه بسیج ابوذر غفاری و جمعی از کارکنان فرمانداری خرم‌آباد در بخشداری مرکزی برگزار شد، مجتبی بیرانوند بخشدار مرکزی خرم‌آباد به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت حضرت سیدالشهدا (ع) فرمانداری خرم‌آباد معرفی شد.

انتهای‌پیام/2304/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول