اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل در مراسم معارفه مدیر کل پست:

حاشیه‌ها نباید انرژی ما را در خدمت‌رسانی ضایع کند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: پرداختن به حاشیه‌ها نباید ما را از امر مهم خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم در سال پایانی دولت غافل کند.

حاشیه‌ها نباید انرژی ما را در خدمت‌رسانی ضایع کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه شنبه در مراسم معارفه مدیر کل جدید پست استان اردبیل که با حضور مدیر عامل پست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد اظهار داشت: برگزاری جلسه‌های تودیع و معارفه تذکر مهمی است و به ما هشدار می‌دهد تا از فرصت‌ها بیشترین بهره را ببریم.

سیدحامد عاملی افزود: در حقیقت فرصت‌های این چنینی یکی از رمزهای رشد و تعالی انسان است و ارزیابی میزان موفقیت ما در فرصت‌های ایجاد شده، است.

وی گفت: افراد در سازمان‌ها و سمت‌های مختلف با حاشیه‌ها روبرو می‌شوند ولی باید از کنار آن بگذرند چرا که اگر از فرصت خدمتگزاری به خوبی استفاده کنیم منجر به موفقیت ما در امور می‌شود.

این مسئول افزود: توجه به حاشیه ما را از وظیفه اصلی‌مان که خدمت به مردم است بازداشته و حتی ممکن است سازمان را نیز بیمار کند.

عاملی بیان داشت: مراجعان و کارکنان خلق و خوی متفاوتی دارند و ما باید در حال تلاش کنیم مردمدار باشیم و در عین حال با استفاده از هنر مدیریت انگیزه سازمان را در خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم مدیر کل سابق پست استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: سالانه 15 میلیون مرسوله در استان اردبیل جابجا می‌شود که مطابق با سیاست و شعار امسال در چهار مرحله قبول، تجزیه، رهسپاری و حمل و نقل مرسولات و خدمات الکترونیکی پست انجام شده و با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.

سیاوش سکاکی با اشاره به تحولات عظیم پست در تمام عرصه‌های خدماتی یادآور شد: تحقق این شعار مستلزم توجه به امکانات روز جابجائی مرسوله پستی بوده و تامین کیفیت ارائه خدمات از مهمترین اهداف آن است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه 15 الی 20 هزار مرسوله پستی از استان اردبیل به تهران ارسال می‌شود که این رقم در مبادلات بین شهرستان‌های استان پنج الی 7 هزار مورد است.

سکاکی با بیان اینکه 65 درصد مرسولات وارد شده به استان مربوط به مرکز استان و 35 درصد مربوط به سایر شهرستان‌هاست گفت: هم اکنون 54 موتورسوار نامه‌رسان و 35 دستگاه خودروی عملیات انتقال مرسولات پستی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/62003/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول