اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد احیای استان اصفهان خبر داد

تفکیک جنسیتی 10 هزار کلاس در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از تفکیک جنسیتی حدود 10 هزار کلاس در دانشگاه‌های استان اصفهان تاکنون خبر داد.

تفکیک جنسیتی 10 هزار کلاس در استان اصفهان

حجت‌الاسلام و المسلمین میثم ریاحی امروز در حاشیه همایش رؤسای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: امسال همچنین طرح پوشش متحدالشکل و کاملا اسلامی در مدارس راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه‌های استان اصفهان با استفاده از نقطه‌نظرات دانشجویان اجرا می‌شود.

وی افزود: برای تحقق پوشش کاملا اسلامی و متحدالشکل در مراکز آموزشی استان اصفهان دو کمیته پوشش، حجاب و عفاف و طراحی، فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خاطرنشان کرد: طرح‌های مشخص شده توسط این کمیته‌ها به اساتید و دانشجویان دانشگاه ارائه می‌شود و بعد از هماهنگی، طرح ارائه شده به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.  

وی عنوان کرد: موضوع اجرای فریضتین در دانشگاه به صورت ماهیانه با حضور رئیس ستاد و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، دبیر ستاد، مسئولان دانشگاه‌ها و نمایندگان استان بررسی می‌شود.

ریاحی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی کارمندان ادارات شهرستان‌ها توسط مربیان آموزش دیده با موضوع امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و یادآور شد: کارمندان ادارات ملزم به حضور در این دوره‌های آموزشی هستند.

به گفته وی، از هر شهرستانی تقریبا سه نفر در دوره‌های آموزش مربی شرکت کرده‌اند و تاکنون برای 70 نفر مربی دوره آموزشی برگزار شده است. 

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان همچنین برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان اصفهان با موضوعات امر به معروف و نهی از منکر را یکی از فعالیت پژوهشی ستاد احیای این استان اصفهان ذکر کرد و گفت: تمامی دانشگاه‌های سراسر استان اصفهان ملزم به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر هستند.

وی از تهیه و توزیع گل‌واژه‌های امر به معروف و نهی از منکر در قالب سی‌دی‌های تبلیغاتی خبر داد و بیان داشت: سی‌دی‌های حاوی طرح و گل‌واژه‌های امر به معروف و نهی از منکر در 22 شهرستان استان اصفهان توزیع شده است.

انتهای پیام/2406/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول