اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

تفکیک جنسیتی عامل پیشرفت علمی دانشجو می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان گفت: بزرگترین دانشگاه‌های دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که تفکیک جنسیتی باعث رشد و تعالی ذهن و پیشرفت علمی دانشجو می‌شود حال آنکه اسلام این موضوع را چندین قرن پیش اعلام کرده بود.

تفکیک جنسیتی عامل پیشرفت علمی دانشجو می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه عصر امروز در همایش عفاف و حجاب که در قالب طرح مشکاة به همت بسیج فرهنگیان بهار برگزار شد، اظهار کرد: حجاب برای زنان امنیت‌آور و اقتدارآفرین است و بر همه فرهنگیان و معلمان فرض است که مسأله حجاب و عفاف را در بین دانش‌آموزان نهادینه و فرهنگ‌سازی کنند.

وی افزود: بزرگ‌ترین دانشگاه‌های دنیا طبق بررسی‌هایی که انجام داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که تفکیک جنسیتی باعث رشد و تعالی ذهن و پیشرفت علمی دانشجویان می‌شود حال آنکه دین مبین اسلام این موضوع را در چندین قرن پیش اعلام کرده و تذکر داده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات همدان ادامه داد: اسلام به زن هویت و شخصیت بخشید به گونه‌ای که امروز زنان ما مسئولیت‌های خطیری بر عهده دارند و زن با داشتن حجاب می‌تواند در سطح جامعه از اقتدار و عظمت برخوردار باشد.

وی گفت: اگر زنان طبق آیات و روایات حجاب اسلامی خود را رعایت کنند در جامعه از آزار و اذیت افراد سودجو و بی‌حیا در امان خواهند بود و دیگر کسی جرأت نخواهد کرد به زنان تعرض کند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار نیز در ادامه با اشاره به مسأله حجاب و عفاف اظهار داشت: بهترین و مطمئن‌ترین روش ترویج و گسترش فریضه عفاف و حجاب در میان جوانان می‌تواند در حلقه‌های تربیتی صالحین صورت گیرد.

حجت‌الاسلام اباذر طالبی عنوان کرد: مکتب ما برای تربیت انسان به نحو عالی برنامه دارد و قرآن برای کل بشریت پیام روشن و منطقی ارائه کرده است.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که روایات اهل بیت(ع) و قرآن کریم به آن اشاره کرده است‌ بحث حجاب و عفت زنان است که اگر زنان جامعه ما به این حقیقت توجه کنند کشور از این همه بی‌عفتی و بی‌غیرتی عده‌ای سودجو در عذاب نخواهد بود.

انتهای پیام/89006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول