اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام‌نور همدان:

کرسی‌های آزاداندیشی تولیدگر جریان فکری باشند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام‌نور همدان گفت: کرسی‌های آزاداندیشی باید به سمت تولید جریان فکری پیش روند.

کرسی‌های آزاداندیشی تولیدگر جریان فکری باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام رضا محمدی بعد از ظهر امروز در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ملایر با اشاره به اینکه این طرح سال‌های متمادی است که بین اساتید دانشگاه‌های مختلف در کشور برگزار می‌شود، افزود: این طرح فرصت مناسبی برای خارج شدن از فضای مونولوگ و داخل شدن در فضای دیالوگ است.

وی عنوان داشت: ضرورت دارد فضایی ایجاد شود تا بتوانیم نظرات و ایده‌های افراد را بشنویم و اساتید را به سمت ایده‌های نو و جدید سوق دهیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام‌نور همدان افزود: این طرح بستر مناسبی برای توسعه کرسی‌های آزاداندیشی است که مدنظر رهبر معظم انقلاب نیز بوده و با توجه به تأکیدات ایشان این کرسی‌ها باید به سمت تولید جریان فکری پیش برود.

وی با بیان اینکه براساس ارزیابی‌های انجام شده از این طرح استقبال خوبی شده و رضایت‌مندی از آن نیز بالا بوده است، افزود: این طرح باعث تعامل حقیقی بین حوزه و دانشگاه به‌عنوان دو رکن اصلی توسعه علم و اندیشه شده و اساتیدی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند می‌توانند در بلندمدت در جریان بومی کردن و تولید علم و توسعه اسلامی پیش بروند.

محمدی تصریح کرد: این طرح حرکت بسیار قوی و جهت‌دهنده به سمت و سویی است که اهداف نظام اسلامی را در بر می‌گیرد.

وی در ادامه به تکنیک‌ها و مهارت‌های اخلاق فردی و اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن در دوره‌های مختلف از طریق روش‌های گوناگون مانند جنگ سخت، آشوب، فتنه و... کشور ما را مورد هجوم قرار داده که ناموفق بوده و نظریه‌پردازان غرب نیز به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه مقابله با ملت ایران جنگ نرم بوده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور همدان با اشاره به اینکه ما در برقراری رابطه با دیگران ضعیف هستیم، گفت: تنها 10 درصد از افراد برقراری رابطه درست و منطقی را می‎دانند و 90 درصد افراد طریقه برقرار کردن را نمی‌دانند.

 وی خاطرنشان کرد: 75 درصد مقوله زندگی با ارتباط برقرار کردن است و هدف ارتباط انتقال خواسته‌های خوب بوده و اگر خانواده‌ها با فرزندان خود این رابطه صمیمی را نداشته باشند فرزندان به محیط بیرون پناه آورده و دچار آسیب می‌شوند.

محمدی در پایان مهم‌ترین تکنیک‌های ارتباط‌گیری صحیح را شامل روش‌های انتقال اطلاعات از طریق لحن، کلام و حرکات، کیفیت متفاوت افراد، حالت‌ها و مدل‌سازی فیزیکی و... برشمرد و بر به‌کارگیری این روش‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/89013/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول