اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور گرگان:

کرسی‎های آزاداندیشی محدود به چارچوب‎های اسلامی و قانونی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور گرگان گفت: کرسی‌های آزاداندیشی با تخریب متفاوت است، این آزاداندیشی محدود به چارچوب‎های اسلامی و قانونی است.

کرسی‎های آزاداندیشی محدود به چارچوب‎های اسلامی و قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عادل محمدی عصر امروز در جمع دانشجویان پیام‌نور استان در خصوص برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور گرگان اظهار داشت: با وجود تلاش برای برگزاری گسترده این کرسی‎ها، دوگانگی در ضوابط دیکته شده درباره چگونگی برپایی این جلسات ما را محدود کرده است، با این وجود در دو ماهه نخست سال تحصیلی جدید، دو کرسی با موضوع "ازدواج سنتی یا مدرن" برگزار کردیم.

* رسیدن به افق کرسی‎های آزاداندیشی دست‎یافتنی است

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کرسی‎های آزاداندیشی تا رسیدن به این آرمان فاصله داریم، این افق دور است، اما دست‎یافتنی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور گرگان از برگزاری برنامه‎های جانبی در حاشیه کرسی‎ها خبر داد و افزود: تبدیل جلسات پرسش و پاسخ به مناظره در این راستا صورت گرفت.

محمدی در ادامه اذعان داشت: کرسی‎ها در برخی موارد با سئوالاتی همراه است که ایجاد تنش می‎کند، تدبیری که ما در این مورد اندیشیدیم این است که از مجری توانمند استفاده شود و همچنین دانشجویانی را برای عدم مجادله در کرسی‎ها جای دادیم.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع با آزاداندیشی در کرسی‎ها مغایرتی ندارد، چراکه آزاداندیشی با تخریب متفاوت است، این آزاداندیشی محدود به چارچوب‎های اسلامی و قانونی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور گرگان در پایان ابراز داشت: انتخاب مجری از قشری خاص (مذهبی-سیاسی) با جبهه گروه‎های مخالف روبه‌رو است که این کار ما را محکوم به پیش‌داوری می‎کند، به همین منظور ما مجری‎ها را از دانشجویان مطرح و توانمند در حوزه سخنوری، علم و فرهنگ انتخاب کرده‎ایم.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول